14 Şubat 2016 Pazar

INSTAGRAM'DA İMZALI KİTAP ÇEKİLİŞİ BAŞLATTIM!


Herkese merhaba! 

Yani aslında böyle bir çekiliş yapmak aklımın ucundan bile geçmiyordu. Yapacaksam da Instagram bunun için en son yerdi herhalde (Instagram'ımı çok yeni açtığımı da belirtmek isterim)... Blogda sizin yaptığınız çekilişleri görüyordum ve yaparsam ben de burada yaparım böyle bir şeyi diye düşünüyordum. Ama, son zamanlarda çekiliş için çok sayıda istek aldım Instagram'da ve bu mesajları geri çeviremedim, bu nedenle ilk çekilişimi yaparken buldum kendimi! Şimdi bu deneme amaçlı olacağından, sadece 1 kişi kazanacak. Ödül de istekler doğrultusunda, kendi kitabım Ters Düz’ün imzalı bir baskısı!

Çekilişin de kendi içinde kuralları, yöntemleri falan varmış, hiç bilmiyorum ben tabii. Kısa bir araştırmanın ardından "çekiliş kültürü"ne hemen hakim oldum, herkesin yaptığı şartları ben de yaptım: 


"Beni (@ofluoglumert) Instagram'dan 
takip etmek. Bu fotoğrafı kendi profilinizde repost etmek veya paylaşmak. Beni de etiketleyerek. Ancak beni fotoğrafa değil, açıklama kısmına etiketlemeniz yeterli. (Hesabınız herkese açık değilse ekran görüntüsünü de yollayabilirsiniz, hiç önemli değil.) Ve son olarak da sayfamdaki bu paylaşımın altına, kitap okumayı seven beş arkadaşınızı etiketlemek. Bu kadar." Bunları Instagram'da yazdım (diğer detaylar da orada).


Instagram’ı olmayanlar için çekilişe Twitter (@ofluoglumert
üzerinden katılma opsiyonu da sundum, iyi mi yaptım kötü mü bilmiyorum ama bunu yaptım. Çünkü dedim ki Twitter'dakiler niçin mahrum kalsın? Tabii her iki yerden katılmak olmuyor. 


Tabii şimdi diyeceksiniz o zaman blogdan da yapsaydın, ama olmuyor, çünkü beş kişiyi nasıl etiketleyeceksiniz blogda? O nedenle Twitter ve Instagram. Ama size de duyurmak istedim. Yani katılmak isteyenleriniz varsa buyurun katılın. Olmadı bir gün şöyle daha geniş çaplı bir çekilişi burada yaparız! Ben de tecrübe kazanmış olurum Instagram'dakiyle, buradaki daha güzel olur!

Çekiliş 17 Şubat Çarşamba sabah saat 10’da sona erecek. Kazanan kişiyi yine aynı gün o fotoğrafın altında duyuracağım. "Çok katılım olacağını sanmıyorum. Kazanma ihtimaliniz yüksek. Herkese bol şans." diye yazmıştım ama katılım beklediğimden çok oluyor gibi. Twitter'ı da işin içine kattım ya, oradan da çok yazan oluyor. Bakalım kim kapacak kitabı?


Sevgiyle kalın blogger dostlarım! 

Ve bol bol kitap okuyun! 

5 yorum:

  1. Bol katılımlı olsun çekilişin

    YanıtlaSil
  2. Sorarım sana sosyal medya kullanmayan insan evlatları ne yapsın (bu durumda o ben oluyorum) :) şaka bir yana bu güne kadar gördüğüm çekilişler de istedikleri şeyler blogunda sayfasında paylaşsın seni takip etsin tarzı şeylerle hem takipçi sayını arttırabilirsin hemde burdan da çekiliş heyecanı yapabilirsin genelde millet böyle yapıyor.

    YanıtlaSil
  3. aa ne güzel bişi yapmışsıın. nasıl katılım iyi oldu muuu :)

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM!