10 Şubat 2014 Pazartesi

BLOGLA İLGİLİ 3 FİKİR

Sizin yaptığınız HER yorumu okuyorum, hatta bazen bir kere okuduktan sonra dönüp bir daha okuyorum. Bana söylediğiniz her şey üstüne düşünüyorum, güzel yorumlarınız karşısında çok mutlu oluyorum ve hatta bazen öyle güzel ve edebi şeyler yazıyorsunuz ki yazımın altında resmen mini yazılar dallanıp budaklanmış oluyor. Cevap bekleyen sorularınızı hemen yanıtlıyorum, ama beğeni içerikli olanları "Teşekkür ederim" diye yanıtlamıyorum, çünkü her sefer bunu yapmam sizleri sıkabilir diye düşünüyorum. Aslında yorumlarınıza karşılık vermek için CAN ATIYORUM, ama o zaman 15 yorum 30 yoruma katlanıyor ya, işte bu bana haksızlık yapmışım gibi geliyor (Hani blogger'ın yaptığı yorumlar yorum sayısını artırmasa gönül rahatlığıyla sizlere cevap vereceğim yani). Halbuki hiç de öyle değil. Her blogda, hemen her blogger'ın yaptığı şey bu. Üstelik bendeki blog aşkını da biliyorsunuz, her an için blog'umun istatistiklerini ve yorum kutusunu kontrol ettiğimi de. Ama işte...

HEPİNİZ, kendimle ilgili yazdığım yazıları, deneyimlerimi paylaştığım bölümleri ve öykülerimi-hikayelerimi daha çok seviyorsunuz galiba. Yani benim HAYAL GÜCÜMDEN ÇIKAN ŞEYLERİ.

Kültür-sanat hakkında yazdığım yazılar, eleştirilerse hepinizin değil de AZINLIĞIN ilgisini çekiyor sanırım. Ben de bu yüzden okuduğum her kitabı, izlediğim her filmi, gittiğim her tiyatroyu değil de; bende en çok iz bırakanları yazıyorum burada (Kafa internette biraz da tiyatro eleştirileriyle biliniyor). Haksızsam söyleyin. Haklıysam da söyleyin. Ben de ona göre ilk kategorideki yazılarımı artırayım. (Ya da NE yazmamı istiyorsanız onu yazın, bakın yazın ama, sizin dileklerinize göre içeriğimi değiştirmekten hiç çekinmem çünkü okuyan zaten sizlersiniz. YORUMLARINIZDADA BUNU GÖRMEK İSTİYORUM.)

Yine bir prensip gereği, yazılarımda ":)" işaretini neredeyse HİÇ kullanmıyorum. Çünkü sizler zaten benim eğlenceli ve enerjik yazı dilimi çoktan benimsediniz. Bu nedenle ekstradan ":)" işaretini kullanmaya gerek duymuyorum. Haksızsam burada da düzeltin.

Not düşümü: "Ters Düz"ün kitabıyla ilgili gelişmeleri buradan mı yoksa kendi sitesinden mi aktarayım, şaşırdım kaldım! 2 bloga sahip olmanın her zaman için çok keyifli bir şey olduğunu kim söyledi ki?

1 yorum:

Gmail hesabı olmayanlar, anonim seçeneği ile yorum yapabilir... Yorumlarınız için çok teşekkür ederim!

KİTAP ALINTISI

Yeni romanım Benim Küçük Şaheserim'den bir alıntı:  "Kitaplar onun ecza dolabıydı. Hastalanırsa -ruhu hastalanırsa- hangi kitabı aç...