10 Haziran 2019 Pazartesi

MÜJDEYİ VERİYORUM: YENİ KİTABIM ÇIKIYOR!




Müjdeyi vermek için, kitaplarımda olayların geçtiği Trabzon-Maçka'daki "hayali" Bozbalık Köyü'nden daha muhteşem bir yer olamazdı: Yeni kitabım çıkıyor! 

Ece, Nilgün, Münevver, Burak, Ali, Meryem, Mehmet, Bora, Melek ve diğerlerinin hikayesi, yepyeni karakterlerle kaldığı yerden devam ediyor. Yine hem polisiye hem sır hem aşk dolu bir roman sizi bekliyor ve olaylarımız yine görünüşte kendi halinde, huzur dolu bir köy olan Bozbalık'ta geçiyor. 

Benimle birlikte, tam dört yıldır sabırla ve sürekli "Yeni kitap ne zaman çıkacak?" diye sorarak beklediğiniz için çok teşekkür ederim. İşte o an'a artık çok yaklaştık. 

Fotoğrafta havaya attığım, baskı öncesi revizelerimden heyecanlı bir bölüm. Kitabın adı ve konusu biraz daha sürpriz kalsın ama şu kadarını söyleyebilirim ki; yalanlar, entrikalar, gizemler, sırlar, ihanetler... Bozbalık’ta sular durulmuyor! 

Ece Duman ve ailesi, bomba gibi geri dönüyor. 

Sonbaharda.

Gelişmeler için takipte kalın!

28 yorum:

  1. Mert'cim çok sevindiiim çok tebrik ederim, harikasın, okumak için sabırsızlanıyorum!! :)

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Mert hayırlı olsunnnn Nice nice kitaplara:)

    YanıtlaSil
  3. harika resimler (; merak ettik, nice okurlara...

    YanıtlaSil
  4. Tebrikleer, çok sevindim. :)

    YanıtlaSil
  5. çok sevindim senin adına 😊 hadi hayırlısı olsun inşallah tebrikler 🌸😊

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel haber. Bol okurlu olur inşallah :)

    YanıtlaSil
  7. oleeeey ece için her şey iyi olsuuun :)

    YanıtlaSil
  8. hayırlııı osuun,ne güzeee..😊

    YanıtlaSil
  9. TEbrik ediyorum, inş diyorum artık bu defa diyorum , sonunda okuyabilirim diyorum :(

    YanıtlaSil
  10. Tebrikler. Umarım hak ettiği ilgiyi görür.

    YanıtlaSil
  11. Hayırlı olsun çok sevindim!

    YanıtlaSil
  12. Hayırlı Olsun... Kitap çıkınca hemen okuyup blog sayfamda paylaşıyor olacağım... Tebrik Ederim! Sizin gibi yazarları bulmak çok zor...

    YanıtlaSil
  13. Hayırlı olsun, çıksın da okuyalım ☺️

    YanıtlaSil
  14. sizin adınıza çok sevindim, başarılarınızın devamını dilerim canı gönülden.

    YanıtlaSil
  15. Hayırlı olsun başarılar :)

    YanıtlaSil
  16. Tebrik ederim, hayırlı olsun :))

    YanıtlaSil
  17. Hayırlı olsun, tebrikler :) bize de okumak düşüyor o zaman :)

    YanıtlaSil
  18. Çok sevindim :) Hayırlı uğurlu olsun, ne büyük bir mutluluk, bir çocuğun doğumundaki gibi :)

    YanıtlaSil
  19. Adınıza çok sevindim, çıktığında duyurursunuz mutlaka okuyacağım :)

    YanıtlaSil
  20. Ben bunu kaçırmışım ya, yaşasın. Yoksa adı bu sefer Düz Ters mi 😁

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayanlar, anonim seçeneği ile yorum yapabilir... Yorumlarınız için çok teşekkür ederim!

YENİ ROMANIM BENİM KÜÇÜK ŞAHESERİM ÇIKTI! ARTIK SİZİNDİR...

Üçüncü romanım Benim Küçük Şaheserim, Remzi Kitabevi etiketiyle bugün çıktı! Bu yeni romanımda,  Remzi Kitabevi'nin paylaştığı videoda ...