21 Temmuz 2017 Cuma

OLAY YERİNDEN BİLDİRİYORUM: KORKUNÇTU!

Eğer televizyonlarınızı açtıysanız ya da internette haberlere bakıyorsanız, "Son dakika: Ege'de 6.3 büyüklüğünde deprem" diye görmüşsünüzdür/görüyorsunuzdur...

İşte bunun hakkında yazacağım...

Çünkü Marmaris'teyim ve depremi hissettim!

Gece 01.30'du, uyuyordum... Kapı sanki altından cereyan yapıyormuş gibi zangırdadı... Bir an için "acaba dışarıda rüzgar mı çıktı" diye düşünürken titredim, sallandım ve deprem olduğunu anladım!

Şimdi de sahili şöyle bir yokladım: Herkes geceyi şezlonglarda geçirmiş, uyuyordu... 

Deprem her zaman insanları panikletir...

Kos Adası, Bodrum, Datça ve Marmaris depremin en şiddetli hissedildiği yerler... Depremin Gökova Körfezi'nde olduğu söyleniyor... Datça'daki Eski Datça ve Reşadiye de depremi hissetti, bazı eski binalarda hasarlar meydana geldi (hani geçen yaz Eski Datça'ya gitmiş, şurada yazmıştım). 

Şimdilik bunları yazmak istedim...

Olay yerinden bildiriyorum...

Tek... kelimeyle... KORKUNÇTU!

Beni sosyal medyadan da takipte kalın:

instagram.com/ofluoglumert

twitter.com/ofluoglumert

facebook.com/ofluoglumert

14 yorum:

  1. Yaa! Ben bile hissettim. Alanya`da oturuyorum. Düşün artık. Dedim ya yakınlarda ya da şiddetli oldu bir yerlerde. Senin yazını okuyana kadar unutmuştum. Umarım kimsede ciddi bir şey yoktur.

    YanıtlaSil
  2. Geçmiş olsun. Umarım can kaybı yoktur.

    YanıtlaSil
  3. Hisedilmediği yer mi kaldı. Aydın beşik gibiydi. :)

    YanıtlaSil
  4. Geçmiş olsun. Umarım tekrarı olmaz.

    YanıtlaSil
  5. Geçmiş olsun bende küçükken depreme tanık olmuştum çok kötüydü.

    YanıtlaSil
  6. aman hissetmekle kal daha sert deprem olmasııın :)

    YanıtlaSil
  7. Geçmiş olsun, allah daha beterlerinden saklasın. Bu gün ölenlerden birinin arkadaşimın tanıdıgi oldugunu ögrendim. Geride kalanlara allah sabır versin. Çok acı bişey. İşte insan kendi başına gelmeyince bilmiyor ne kadar kötü olabileceğini. Tanıyıp tanımamak gerçekten farketmiyor. Bir yerlerde birileri bir çok acı yaşıyor, bizler bunu ne duyuyoruz ne hisstediyoruz ne de umursuyoruz ne yazık ki.

    YanıtlaSil
  8. Geçmiş olsun.. İkinci kitap çıktı mı? Uzun zamandır takip etmedim. Bilmiyorum..

    YanıtlaSil
  9. geçmiş olsun...ben de Muğla'daydım.Bir de evde yalnızdım.Kendimi o korkuyla nasıl sokağa attığımı bilemedim.Arkadaşlarla bütün Kötekli olarak ( neredeyse ) sokakta parklarda sabahladık.Neyse ki sonrasında bir şey olmadı yine ucuz atlattık...

    YanıtlaSil
  10. Geçmiş olsun..gene ara sıra beşik gibi sallanıyo ege.. :) kolay gelsin..

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayanlar, anonim seçeneği ile yorum yapabilir... Yorumlarınız için çok teşekkür ederim!

YENİ ROMANIM BENİM KÜÇÜK ŞAHESERİM ÇIKTI! ARTIK SİZİNDİR...

Üçüncü romanım Benim Küçük Şaheserim, Remzi Kitabevi etiketiyle bugün çıktı! Bu yeni romanımda,  Remzi Kitabevi'nin paylaştığı videoda ...