17 Nisan 2019 Çarşamba

BU AY BEĞENDİĞİM RÖPORTAJ CÜMLELERİ

 



Yoğunluktan, bir de yorgunluktan, Nisan sayısı geldi geçiyor, ama ben Nisan sayısındaki Bülent Şakrak röportajını blog'a koymaya ancak zaman bulabiliyorum. Malum, blog'larımız instagram gibi "koy geç" değil. Yazarken düşünmen, özenmen gerekiyor. Neyse, o röportajdan bir kısmı paylaşmak istiyorum. Bakın ne diyor Bülent Şakrak: "20 yılımı doldurduğum meslek hayatımda şöyle bir gözlemim var: Kimse kimseye 'aferin' demiyor ya da kimsenin sırtını sıvazlamıyor. Kimse halinden memnun değil. Aslında birine 'helal olsun' desek, belki bir şey yapmak için kendini zorlayacak. Beğenmemek üzerinden kurguladığımız şeyler, bir şekilde başarı olarak adlandırılıyor..." Haklı değil mi?

Bu ay InStyle'de de Damla Sönmez ve Onur Tuna röportajları var. Onlardan da beğendiğim şu iki cümleyi paylaşmak istiyorum. Onur Tuna'ya Yasak Elma'daki karakteri sorulmuş: "Alihan'ı seviyor musun? Karakterinin en çok hangi taraflarını beğeniyorsun?" Verdiği cevabı fazlasıyla doğru buldum ve hak verdim: "Ülkemizde dizi sürelerinin uzunluğundan ötürü, uzun vadede oynadığınız karakteri olay örgülerinin içinde kaybedebiliyorsunuz. O yüzden Alihan'ı özellikleri doğrultusunda sevemem. Ama durum içerisinde niyeti iyi olan ve kendiyle alakalı çabaları maddesel olmayan biri. O yüzden seviyorum Alihan'ı..." Yerinde bir açıklama. Yasak Elma'nın senaryosu da bir süredir yerinde sayıyor aslında. Ama diziyi gelecek sezona da devam ettirme kararı aldılar. 

Sibel filmiyle adından söz ettiren Damla Sönmez de, film ödülleriyle ilgili, "Çelenk ibaresi görünce afişin üstünde, korkuyor bizde insanlar," diyor. "Fransa'da durum tam tersi. Ne kadar çok çelenk varsa, ona göre seçiyormuş gidecekleri filmi oranın izleyicisi." Sahiden, ödüllü filmlerden neden korkulur ki bizde? 

Beni sosyal medya hesaplarımdan takip edebilirsiniz: 

instagram: @ofluoglumert
twitter: @ofluoglumert
facebook: @ofluoglumert 

6 yorum:

  1. Heyecanla takip ettiğim tek dergi.... Elinizi sağlık! 🙂

    YanıtlaSil
  2. Harika seçimler olmuş bu röportaj cümleleri ben de katılıyorum sonuna kadar hepsine özellikle Onur Tuna'nın karakteri hakkında açıklamasına. Gerçekten dizilerimiz kısa olmaya ne zaman başlayacak ya da başlayacak mı? Umarım bir gün karakterlerin uzun süren senaryo gereği değiştiklerini görmeyiz... Bu arada yeni bloguma da beklerim sizi
    https://perilievdekisamara.blogspot.com/
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. ödüllü filmlerden neden korkulur ki ,çok saçma. kalemine sağlık yazı için diyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Eline, aklına sağlık...

    YanıtlaSil
  5. damla sönmez çok severiiiim :)

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayanlar, anonim seçeneği ile yorum yapabilir... Yorumlarınız için çok teşekkür ederim!

YENİ ROMANIM BENİM KÜÇÜK ŞAHESERİM ÇIKTI! ARTIK SİZİNDİR...

Üçüncü romanım Benim Küçük Şaheserim, Remzi Kitabevi etiketiyle bugün çıktı! Bu yeni romanımda,  Remzi Kitabevi'nin paylaştığı videoda ...