26 Ağustos 2019 Pazartesi

SİZ BU ÇAĞDAN MEMNUN MUSUNUZ?


Hani diyorum bu denli sosyal medya çılgınlığı olmasaydı, insanlar yolda karşılaştıklarında kafalarını telefonlarına gömmek yerine birbirlerine selam verseydi, caz hala çok popüler olsaydı, analog fotoğraf makineleri telefon kameralarına yenik düşmeseydi, çizgi romanlar sadece sahaflarda bulunmasaydı, matbu kelimesinin anlamını herkes bilseydi, kitaplar story'ye koymak için satın alınmasaydı ve fotoğraflar instagram'da paylaşmak için değil de gerçekten o an'ı ölümsüzleştirmek için çekilseydi... 

Kendini bu düzene ait hissetmeyenler parmak kaldırsın! İki parmağı ben ve arkadaşım adına kaldırıyorum.


Sosyal medya adreslerim: 

8 yorum:

  1. Ben de memnun değilim Mert! Parmak kaldırıyorum. Neyseki bunları hayallerimizde ve yazılarımızda yaşatıyoruz. :)

    YanıtlaSil
  2. Ve yeni bir etkinlik başlattık. Tam da yazarlığı seven blogger arkadaşlara ulaşmak için. Link bırakıyorum. Etkinlikte seni de görmek isterim :)

    http://edischar.blogspot.com/2019/08/kesf-i-blogger-etkinligi.html

    YanıtlaSil
  3. Dönüşüm başlamış bir kere:)) Evrimin oyunudur bu oyun;uzayın sonsuz yolculuklarına çıkacak insanı,duyarsız hale getirip hazırlama biçimi:))

    YanıtlaSil
  4. Ben belki de bugünleri bile arayacağız diyorum. Sanki daha fazla samimiyetsizleşecek her şey.

    YanıtlaSil
  5. Bütün parmaklarımı kaldırıyorum zevkle. O bahsettiğin günleri arıyoruz elbette:)

    YanıtlaSil
  6. İnsanların 7/24 kurcaladığı mobil telefon çağı:(

    Story'ye koymak için alınan kitap deyince sesli güldüm:)
    Kürk Mantolu Madonna kitabı içerikli karikatür geldi aklıma:))

    YanıtlaSil
  7. ne bu çağa ne de sisteme ayak uydurabiliyorum.

    YanıtlaSil
  8. Parmak kaldırıyorum. Dedikleriniz olsaydı içimizdeki boşluğu doldurmak için birbirimize sarılırdık.

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayanlar, anonim seçeneği ile yorum yapabilir... Yorumlarınız için çok teşekkür ederim!

İMZA GÜNÜ

Henüz daha vakit var ama ön duyuruyu yapmış olayım: 12 Mayıs pazar günü Remzi Kitabevi'nde (Bağdat Caddesi, Suadiye) 15.00-17.00 saatler...