9 Kasım 2021 Salı

DÜNYAYA AÇILAN PENCERE


Dünyanın dört bir yanında, farklı ülkelerin farklı şehirlerinde yaşayan insanların pencerelerinden onların manzarasını izleyebileceğiniz bir site olduğunu söylesem ne yapardınız?

Ben çılgınlar gibi keşiflere dalardım!

Window-Swap adındaki site tam da bunu sağlıyor. (window-swap.com)






Amerikan banliyölerinden karlı İsveç manzaralarına... Kanada'nın göl kıyısı evlerinden İspanya'nın otoyollarına... Fransa'nın gri çatılarından Hawaii'nin palmiye ve okyanus atmosferine... 

Ama bir yazar olarak, aklımda hemen senaryolar gelişmeye başladı: Ya tam o sırada sokakta işlenen bir cinayetin izleyicisi olursak? Sanal bir "görgü tanıklığı" ne anlama gelir? Ya da bir anlama gelir mi?

Bundan bir kitap çıkar mı, göreceğiz...

3 yorum:

  1. Blogumda siteyi anlattıktan sonra birçok blog yazarı arkadaşımızın da ilgisini çekmesine çok sevindim. Keyifli bir proje: Bizlerin de nasıl yükleme yapabileceğini görsel olarak detaylıca ifade etmeye çalıştım yazıda. Kendim de bir pencere yüklemesi yapmayı planlıyorum yakın zamanda :)

    YanıtlaSil
  2. Orijinal bir düşünce, kitaplar gibi başka insanların dünyasına tanık olmak :)

    YanıtlaSil
  3. Penceler sanki dışarı açılmıyor, daha çok ruhumuza açılıyor gibi hissettim. Müthiş görüntüler... Farklı insanların dünyalarını hissettiriyor.

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayanlar, anonim seçeneği ile yorum yapabilir... Yorumlarınız için çok teşekkür ederim!

İMZA GÜNÜ

Henüz daha vakit var ama ön duyuruyu yapmış olayım: 12 Mayıs pazar günü Remzi Kitabevi'nde (Bağdat Caddesi, Suadiye) 15.00-17.00 saatler...