20 Ağustos 2017 Pazar

İNTERNETE ÖZEL YEPYENİ HİKAYE SERİM GELİYOR!


Herkese merhaba! 

Bildiğiniz gibi blog'umda zaman zaman hikaye serileri başlatıp bitiriyorum... Kimisi 5 bölümlük oluyor, kimisi 10, ya da daha uzun...

Ters Düz çıktığından beri böyle bir seri yapmamıştım... Yani neredeyse tam iki yıldır...

Ama bu arada sizlerden/okurlarımdan tekrar istek aldım, internette böyle hikayeler yazmak için... 

Şimdi bir yandan Ters Düz'ün devamı olan ikinci kitabımı yazmayı sürdürürken, o arada sizleri bekletmeyeyim dedim ve yepyeni bir kurgu yazmaya başladım... 

Yakında blog'da ve bir hesap açıp wattpad'de de yayımlayacağım yepyeni bir öykü serisi olacak bu...

Yani yeni hikaye serimle blog'a geliyorum! Dediğim gibi, Ters Düz'le, kitapla hiç alakası olmayan, tamamen farklı, internete özel bir hikaye serisi olacak. Konusunu ve adını şimdilik kendime saklıyorum. Nasıl olsa yakında duyacaksınız. Eylül'ü bekleyin. Az kaldı!!!

İşte şimdilerde ilk bölümünü yazmakta olduğum bu yeni öykü serimden ilk alıntı:

Kendini, bir çay fincanına batırılan ve çıkarmaya zamanında yetişilemediği için fazla ıslanmaktan mütevellit çayın içine düşüp onlarca parçaya ayrılan bir bisküvi, kurabiye gibi hissediyordu. 🍪

Daha çok detay için beni sosyal medyada da eklemeyi unutmayın:

instagram.com/ofluoglumert

twitter.com/ofluoglumert


facebook.com/ofluoglumert 


7 yorum:

  1. Uuu, alıntı çok iyi! o_o Sana keyifli yazmalar o zaman! :)

    YanıtlaSil
  2. Alıntı sonrasını merak ettirmedi değil...Merakla bekliyorum yayınlanmasını.Eylül'e de az kaldı.

    YanıtlaSil
  3. Alıntıyla beni kesinlikle kazandın :)

    YanıtlaSil
  4. Selm. Bende merak ettim. Bekliyorum. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. oh iyi iyi. bi de çay içine düşen kurabiyeyi çay kaşığıyla alıp yemek çokzeel :)

    YanıtlaSil
  6. ACIBADEM KURABİYESİ :) HERKES BİLMEZ. YAZI RESMİNDE GÖRÜNCE ŞAŞIRDIM :)
    GECE YARISI SAAT 00:44 OLSADA YESEK MODUNA GİRMEME SEBEB OLDU. YARIN İLK İŞİM EZİNEYE GİDİP ALMAK.

    BU ARADA BLOG SAYFALARINIZ YENİ KEŞFETTİM . BAŞARILAR DİLERİM.

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayanlar, anonim seçeneği ile yorum yapabilir... Yorumlarınız için çok teşekkür ederim!

YENİ ROMANIM BENİM KÜÇÜK ŞAHESERİM ÇIKTI! ARTIK SİZİNDİR...

Üçüncü romanım Benim Küçük Şaheserim, Remzi Kitabevi etiketiyle bugün çıktı! Bu yeni romanımda,  Remzi Kitabevi'nin paylaştığı videoda ...