20 Ekim 2018 Cumartesi

TELEVİZYONDA OLUP BİTENLER


1) Zuhal Topal'la Sofrada, tutan format Yemekteyiz'e alternatif olarak Fox'ta hafta içi her akşamüstü ekranlara geliyor. Kayınvalide ve gelinlerin ekip olarak birlikte yarıştığı format, bazen sinir krizi geçirtmiyor değil. Zira kayınvalide hanım teyzelerimiz yemekleri çok beğeniyor, hapır hupur götürüyorlar ama oy vermeye gelince "Bir tek çorbanı beğendim, o yüzden puanım 1." Yorumsuz. 

2) Kanal D'deki Yeni Bir Ben'se geçtiğimiz sezonların Gardırop Savaşları'nı mumla aratıyor. Sadece moda yarışması olarak yola çıkan bir format değil bu. Yarışmacılara psikolojik ve fiziksel olarak da "yenilenme" vaadinde bulunan bir program, ama öyle bir çelişki içinde ki, katılan yarışmacıları önce "yeniliyor" ve psikologla görüştürüyor, ardından diğer yarışmacılarla birbirine düşürüp ağız dalaşına sokarak psikolojilerini tekrar yerle bir ediyor. Sonunda da her cuma hafta finalinde bazı yarışmacılar büyük umutlarla geldikleri evden gözyaşlarıyla bir an önce kaçıp kurtulmak istediklerini söylüyorlar! Yap-boz yani. E sanki izdivaçlar, yemek programları farklı mı... Bir de programa katılan yarışmacılar bu tip programlarda genelde olduğu gibi yirmili yaşlarındaki kızlardan ziyade, kırklı yaşlarındaki biraz görmüş geçirmiş, "yenilenme" isteğinde bulunan kadınlar. Belki bir tek bu, yarışmayı önceki benzerlerinden farklı kılan bir özellik. 

3) Hilal Saral'ın yönettiği, Melek Gençoğlu'nun yazdığı yeni dizi Şahin Tepesi'ni beklediğimden bir önceki yazımda bahsetmiştim. Dizinin ilk fragmanı da dün akşam yayınlandı. İzlediniz mi? Fikirleriniz nedir? 

4) Nefes Nefese bitti... Yine bir önceki yazımda bunun kaçınılmaz olarak gerçekleşebileceğini yazmıştım çünkü dizinin temposu inanılmaz düşüktü... Temposu yine aynı düşüklükte olan bir diğer dizi Bir Deli Rüzgar da bu akşam ekran yolculuğuna veda ediyor... Artık tutmayan, izlenmeyen dizilere ekranlarda yer yok! Üç-dört bölüm şans veriliyor, olmuyorsa olmuyor. Kanal D'nin Bir Umut Yeter'inin başına gelen de bu. Yeni başlayan Bir Litre Gözyaşı da maalesef umut vermiyor.



5) Zaman atlamasıyla adeta bir uzay çağında başlayan İstanbullu Gelin, yeni sezon reytinglerinde aradığını bulamayınca, o eski temposuna geri dönmeye başladı gibi. Yine de o devasa evden çıktıktan sonra Boranlar İstanbul'da aranan reytingi kanala pek verebilmişe benzemiyor. Ama sonuçta İstanbullu Gelin İstanbullu Gelin'dir, cuma akşamı da ekranlarda başka pek bir şey yok. Aslı Enver ve Özcan Deniz'li dizi bu sezonu da tamamlar. Siz dizinin üçüncü sezonunu beğeniyor musunuz? Yeni katılan karakterler sizce nasıl? 

6) This Is Us'tan sonra, Suits de ekranlarımıza uyarlanıyor! Sizce nasıl bir uyarlama olacak? 

7) Kıvanç Tatlıtuğ'un başrolünü Elçin Sangu ile paylaştığı Çarpışma dizisinin de ilk fragmanı geçtiğimiz günlerde yayınlandı. Tatlıtuğ'u en son ekran macerasına bir sezon dayanabilen Cesur ve Güzel'de, Tuba Büyüküstün'le birlikte izlemiştik. Sizce yeni dizisi beklenen ilgiyi görecek mi? 

instagram: ofluoglumert

twitter: ofluoglumert

facebook: ofluoglumert 

7 yorum:

  1. Hangi dizi ne zaman, nasıl, aaa bitmişmi derken bu sene takip etmeyi bıraktım... İstanbulla gelinle idare ediyorum sadece..
    Merak ettiklerimi nasıl izlememeye dayanacağım bilmiyorum ama...
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Kıvanç'ı merakla bekliyorum. Ufak tefek cinayetleri izliyordum geçen sezon. bu sezon biraz ritmi düştü gibi.

    YanıtlaSil
  3. Şahin tepesi ni ilk kez duydum, şimdi baktım bir internete.Ebru Özkan da varmış.Sırf onun için seyrederim.Hayranıyım:) Bir Deli Rüzgar'ın bitmesi beni üzdü.Güzel bir diziydi bence.Ne diziler reyting yapıyor da o dizi nasıl yapmadı anlamadım.

    YanıtlaSil
  4. Ben Çarpışma'nın uzun ömürlü olacağını sanmıyorum. Genel olarak görsellere bakınca kısa süreli olacakmış gibi geldi bana. Sezonun sürprizi ise Şahin Tepesi olabilir gibi..

    YanıtlaSil
  5. this is us yerlisinin adı ne yaaa. ben erkenci kuş ve bizim hikayeyi keyifle izliyoom :)

    YanıtlaSil
  6. herkese merhaba ben aranızda çok yeniyim..sayfamı ziyaret edip takipçim olarak bana destek olursanız çok mutlu olurum...herkese kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum...

    YanıtlaSil
  7. Televizyon hızlı tüketim alışkanlığımızın aynası. Programlar bir hızla başlıyor ve bitiyor. En kötüsü birbirine benziyorlar.

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayanlar, anonim seçeneği ile yorum yapabilir... Yorumlarınız için çok teşekkür ederim!

YENİ ROMANIM BENİM KÜÇÜK ŞAHESERİM ÇIKTI! ARTIK SİZİNDİR...

Üçüncü romanım Benim Küçük Şaheserim, Remzi Kitabevi etiketiyle bugün çıktı! Bu yeni romanımda,  Remzi Kitabevi'nin paylaştığı videoda ...