21 Kasım 2018 Çarşamba

BUGÜN BENİM DOĞUM GÜNÜM!


Yeni yaşımdan; bilgisayar başında gencecik yaşımda sırtımın iki büklüm kalması pahasına gece gündüz yazdığım her şeyin artık yalnızca benim hayal gücümde sınırlı kalmamasını, yıllardır biriktirdiğim dizi hikayelerinin/senaryoların seyirciyle buluşarak bir anlam kazanmasını, yine bilgisayarımın masaüstünde her gün taslaklarını görmekten bıktığım ikinci ve üçüncü kitaplarımın art arda çıkmasını (ki böyle bir dönemde pek ihtimal yok gibi ama olsun), dile kolay tam dokuz yıldır canla başla ve hiç aksatmadan düzenli olarak yazılar ve hikayeler paylaştığım blog’um Kafa Dergi’nin daha geniş kitlelere ulaşmasını diliyorum... Yazdığım karakterlerin er ya da geç hepinizle tanışacağını biliyorum, çünkü onlar yalnızca benim kafamın içinde yaşamaya devam edemeyecek kadar gerçekler, aramızda bir yerdeler. Kütüphanemin Ters Düz’lü köşesinden bir fotoğraf koydum, üç yıl önce doğum günümde çıktığı için onun da üçüncü yaşı bugün. Ha başka şeyler de diliyorum ama onlar da bana kalsın, di mi? Kendimize ve insanlara iyi gelecek her ne diliyorsak gerçek olsun! 

instagram: @ofluoglumert 
twitter: @ofluoglumert
facebook: @ofluoglumert

18 yorum:

  1. Hayallerinin gerçekleşmesi dileğiyle nice mutlu yıllar 🎂🎂🎂😊

    YanıtlaSil
  2. Hayallerini bir bir gerçekleştirdiğin nice harika yıllara.

    YanıtlaSil
  3. Nice mutlu,başarılı yaşlar diliyorum.

    YanıtlaSil
  4. Nice güzel yaşlarınız olsun...

    YanıtlaSil
  5. Hayallerinin gerçekleşeceği nice güzel yıllar dilerim. 😊

    YanıtlaSil
  6. Nice yaşlara,sağlık ve mutluluklar dilerim

    YanıtlaSil
  7. Nice mutlu yıllara, umarım hepsi gerçek olur :))

    YanıtlaSil
  8. Nice mutlu yıllara.... 😊😊😊

    YanıtlaSil
  9. Merhaba doğum gününüz kutlu olsun. Sizler gibi arkadaşların genç yaşlarında güzel başarılar kazandığını görmek bir mutluluk kaynağı hepimiz için. Yolunuz açık, ömrünüz güzel olsun. Nice mutlu seneler....

    YanıtlaSil
  10. ayyyyy hep aktif karınca ol seeeen :)

    YanıtlaSil
  11. Bir kaç gün geçmiş ama olsun. Mutlu, bol takipçili, bol okunmalı yıllara :)

    YanıtlaSil
  12. merhaba , bende bir kac gun sonra kesfedebildim dogum gununden blogunu tum hayallerin gercek olsun iyiki dogdunn

    YanıtlaSil
  13. Biraz geç olacak ama olsun. Hayat sana öyle sorular sorsunki cevapları zaten kalbinde olsun sevgili akrep :))))

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayanlar, anonim seçeneği ile yorum yapabilir... Yorumlarınız için çok teşekkür ederim!

KİTAP ALINTISI

Yeni romanım Benim Küçük Şaheserim'den bir alıntı:  "Kitaplar onun ecza dolabıydı. Hastalanırsa -ruhu hastalanırsa- hangi kitabı aç...