27 Mayıs 2020 Çarşamba

BEŞ YABANCI DİZİ MİMİ

Eğer tüm hayatınız boyunca sadece beş yabancı dizi izleyebilecek olsanız, bunlar hangileri olurdu?
Benimkiler Skam, Desperate Housewives, Bates Motel, Mad Men ve Rita olurdu. Bu liste asla şaşmaz. Beşini de döndürüp döndürüp yeniden izleyebilirim, o kadar çok seviyorum. 
(Bunlardan yalnızca Rita devam ediyor, o da ülkemizde pek fazla bilinmeyen bir Danimarka dizisi. Skam da bir Norveç dizisi, bu diziyi ben İsveç'teyken canlı canlı yayınlanırken izlediğim için bende ayrı bir yeri var. Diğer dizilerimizse bildiğiniz gibi Amerikan dizileri.)
Bu soruyu aslında geçen gün twitter'da yazdım ama sonra blog'da mim olarak çok daha uygun olacağını düşündüğüm için buradan sormaya karar verdim. Yani aslında mim bile olamayacak kadar kısa bir cevabı var, ama tabii isteyen sebepleriyle birlikte açıklayabilir. Benim sebeplerimi blog'umda bu dizileri yıllardan beri yazıp durduğum için hemen herkesin bildiğini düşünüyorum, bu yüzden kendimi tekrarlamamak adına susuyorum. Çok sevdiğim başka diziler de var ama eğer beşini seçmem gerekiyorsa, bu dizilerin dünyasında yaşamaya tamamen hazırım.
İyi düşünün! Seçeceğiniz beş diziden başka dizi izleme hakkınız olmayacak. :) 
Bir de buralardayım:
instagram.com/ofluoglumert
twitter.com/ofluoglumert 

17 yorum:

  1. Bates Motel hakkaten sağlam diziydi.

    YanıtlaSil
  2. Haftaya gazeteye ekleyeceğim. Hepsi birbirinden güzel! :)

    YanıtlaSil
  3. Rita listemde hala izlemedim ama şu anki dizilerim bitince ilk ona bakacağım, çok merak ettim :) bence mim olarakta güzel olmuş bu soru, ben de yapacağım :)

    YanıtlaSil
  4. heey rita ben de çok seviyom yaa, şu anda devam ediyo mu oleey, izleyim hemeen :) skam benim de girebilir ilk 5'e :) bu iki diziyi de senden görüp izlemiştim zaten. tımıms yapayım bu mimi bu akşam, seçmek zor ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Deep, Skam ve Rita'yı ben yazdıktan sonra izlemeye başladığını aslında tahmin etmiştim, demek blog tavsiyelerim işe yarıyor, buna çok sevindim :) İlk beş dizi seçmek gerçekten zor, elbette liste uzar gider. Ama benim beşim bunlar. :)

      Sil
  5. İzlememiştim bu dizileri, sırayla başlayacağım teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. friensd fringe big little lies ilk seçimlerim hemen ...

    YanıtlaSil
  7. dizileri not alıyorum izleyeceğim

    YanıtlaSil
  8. dizileri not alıyorum izleyeceğim

    YanıtlaSil
  9. güzel diziler gerçekten.. bakayım ben de:) benim aklıma 1-2 tane var, dexter, gossip girl...:)

    YanıtlaSil
  10. Dark ve anne with an e efsaneydi tavsiye ederim 😊 ayrıca çok güzel bir paylaşım olmuş 😊

    YanıtlaSil
  11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  12. Çok güzel bir mim konusu olmuş. Kaç gündür aklımda, not aldım, ben de yazacağım :)

    YanıtlaSil
  13. Çok zor bir mim olmuş :(( SKAM bayağı iyiydi.. Düşünüp bende yapmaya çalışacağım mimi teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  14. Bates Motel cidden çok etkileyici bir diziydi, ben de çok seviyorum. SKAM'ı da izledim ama beni o kadar derinden etkilemedi sanırım :D Güzeldi yine de. Gerçekten seçmek çok zor, ama ben de seçeceğim sanırım :D

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayanlar, anonim seçeneği ile yorum yapabilir... Yorumlarınız için çok teşekkür ederim!

YENİ ROMANIM BENİM KÜÇÜK ŞAHESERİM ÇIKTI! ARTIK SİZİNDİR...

Üçüncü romanım Benim Küçük Şaheserim, Remzi Kitabevi etiketiyle bugün çıktı! Bu yeni romanımda,  Remzi Kitabevi'nin paylaştığı videoda ...