4 Nisan 2021 Pazar

YENİ KİTAP GELİYOR, KÖYLÜLER GERİ DÖNÜYOR!

Mayıs sonu, bilemediniz Haziran başında, iki kitap birden raflarda. Ters Düz'ün yepyeni baskısı ve 5 yıldır beklediğiniz devam macerası nihayet sizlerle buluşuyor. Bozbalık Üçlemesi'nin ikincisi olan yeni kitabın adını 5 yıldır içimde tuttum, sanırım biraz daha kendime saklayabilirim.

2016 yılında, yeni kitaba dair ipuçlarını burada vermiş ve hazırladığım amatör fragmanı paylaşmıştım: http://kafadergi.blogspot.com/2016/03/ters-duz-2ye-dair-ilk-ipuclari.html

2019 yılında, şöyle bir müjde paylaşmıştım: http://kafadergi.blogspot.com/2019/06/mujdeyi-veriyorum-yeni-kitabim-cikiyor.html

2016'dan beri hazır olan yeni kitabımın 2019'un sonbaharında çıkacak gibi olup neden bir türlü çıkamadığını 2020 yılında burada anlatmıştım: http://kafadergi.blogspot.com/2020/07/turkiyede-genc-bir-yazar-olmak-ya-da.html

Ve 2021'in ilk günlerinde, üçlemenin yakında çıkacağının ilk sinyallerini burada vermiştim: http://kafadergi.blogspot.com/2021/01/kitapyurdu-dogrudan-yayincilik-neden.html

Anlık gelişmeler için beni sosyal medya hesaplarımdan takip edebilirsiniz: 

instagram.com/ofluoglumert

twitter.com/ofluoglumert



Kitabın adı ve konusu biraz daha sürpriz kalsın ama şu kadarını söyleyebilirim ki; aşklar, yalanlar, entrikalar, gizemler, sırlar, ihanetler... Bozbalık'ta sular durulmuyor!

Ece Duman ve ailesi, bomba gibi geri dönüyor.

Coming soon!

7 yorum:

  1. ooooo hadi iyi haber sonunda bir yayınevi bulabildin, anlaşabildin yani, oh be sevindim, sonundaa :) sevgili ecee :)

    YanıtlaSil
  2. Başarılar dilerim :) Bol satışlı olur umarımm

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel bir haber🌸 Umarım güzel olur her şey🌸🌸

    YanıtlaSil
  5. bekledik, bekliyoruz, bekliycez.. basım çıkınca koşucam ha kitapçıya

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayanlar, anonim seçeneği ile yorum yapabilir... Yorumlarınız için çok teşekkür ederim!

YENİ ROMANIM BENİM KÜÇÜK ŞAHESERİM ÇIKTI! ARTIK SİZİNDİR...

Üçüncü romanım Benim Küçük Şaheserim, Remzi Kitabevi etiketiyle bugün çıktı! Bu yeni romanımda,  Remzi Kitabevi'nin paylaştığı videoda ...