1 Haziran 2021 Salı

MARMARİS'TE GÖKTEN DÜŞEN (YASAK) ELMALAR...

Tesadüfün böylesi... 

Gökten bir, yok yok iki, iki de değil üç, hatta dört elma düştü! 

Yasak Elma! 

Dizinin müptelası, hepsinin ayrı ayrı hastasıyım, biliyorsunuz... 

Marmaris'e bir kez daha veda etme zamanı geldiği için yarı hüzünlü bir şekilde Dalaman Havaalanı'nda uçağımı bekleyip birkaç hafta içinde çıkacak olan yeni kitabımın baskı revizesini heyecan ve mutlulukla son bir kez gözden geçirirken, aaa, bir de ne göreyim, entrika kraliçeleri biraz ötemde oturuyor. 

Aslında radarlarım hep açıktır ama bu sefer gerçekten dalmış gitmişim; zira kitaptaki temposu yüksek, kritik bir sahneyi okumakla ve okuyunca sizin vereceğiniz tepkileri merak etmekle meşgulüm. 

E bir de malum korona yüzünden herkesten uzak bir köşede oturduğumdan, uçağa binmeye az bir zaman kala fark ettim onları. 

Pandemi başlamadan önce güya Yasak Elma set ziyareti yapacaktım, sonra pandemi girdi araya, ama bakın bir şeyin olacağı varsa oluyor demek ki... Gökte ararken yerde buldum dedikleri bu olsa gerek! 

Hiç de yorgunuz morgunuz demediler, şak diye maskelerini indirip "Hadi selfie çek!" dediler.

Ortaya da böyle alelacele de çekilmiş olsa son derece doğal bir fotoğraf çıktı. 

Madem Marmaris'in de bahsini ettim, o zaman bu "bahara elveda, yaza merhaba" tatilimden en sevdiğim birkaç fotoğrafı slayt olarak sizlerle paylaşayım. Instagram'ımda. 

Fazla söze gerek yok, Marmaris her zaman çok güzel! 🌴🚲🌅

(Not: İstanbul'a döner dönmez ilk iş kuaföre gittim. Şu an bu yazıyı yazarken saçlarım kısacık. 💇🏻‍♂️)

(Not 2: Bu kareyi Şahika hepimizi zehirlemeden önce çektik. 🐍) 

Hadi bu yazının şarkısı da bu olsun. 

8 yorum:

  1. Eda Ece, Nesrin Cavadzade, Şevval Sam ve Gülenay Kalkan o kadar doğal ve içtenler ki fotoğrafa bakınca insan gülümsemeden edemiyor. Mesleki açıdan zaten oldukça iyi olan bu güçlü kadınların normal hayatlarında da bizlere iyi örnek olduğunu düşünüyorum. Şans sizden yana! :)

    YanıtlaSil
  2. Şansın böylesi :D Çok samimi bir poz çıkmış ortaya, herkes şahane :)

    YanıtlaSil
  3. Ben de kendimi Brad Pitt ile böyle bir durumda hayal ettim. Onun için nereye gitmem lazım bilmiyorum :))

    YanıtlaSil
  4. bayılıyorum bu kadınlara ,hem oyunculuklarına hem oynadıkları karakterlere:)

    YanıtlaSil
  5. Acun medya'da çalışmaya mı başladınız, hayırlı olsun, instagramda gördüm şimdi de:)

    YanıtlaSil
  6. Ben de dizide Yıldız'a çok gülüyorum :)

    YanıtlaSil
  7. nesrin ve şevval, severim tabii :)

    YanıtlaSil
  8. Güzel bir tesadüf olmuş.
    Şevval Sam dinlemeyi çok severim :)

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayanlar, anonim seçeneği ile yorum yapabilir... Yorumlarınız için çok teşekkür ederim!

YENİ ROMANIM BENİM KÜÇÜK ŞAHESERİM ÇIKTI! ARTIK SİZİNDİR...

Üçüncü romanım Benim Küçük Şaheserim, Remzi Kitabevi etiketiyle bugün çıktı! Bu yeni romanımda,  Remzi Kitabevi'nin paylaştığı videoda ...