8 Eylül 2014 Pazartesi

ŞEHZADELERE YENİ ROL ÇIKTI! YA PRENSESLER?

 
Bir blogger sordu. Öyle bir soru sordu ki, hiç beklemiyordum.

Sonra çok mutlu oldum. Çünkü benim istediğim de Kafa'daki öykü serilerinde tam olarak bu "dizi" etkisini yaratmak. Demek ki bu etki oluşmuş bazılarında.
 
Savaş'ta ve Barış'ta öykü serimden bahsettim. Yakında başlıyor dedim. Ben hep televizyon dizisi gibi fragmanlar ve bölüm özetleri yayımlıyorum ya hani, sanki öykü değil de dizi gibi olsun, o tadı versin diye, işte bir blogger da bana yazmış: Peki hangi karakter hangi oyuncu olabilir?
 
Bu soruyu aslında hem Ters Düz hem de Savaş'ta ve Barış'ta için sormuş. Ben Ters Düz'ün cast'ını çoktan oluşturdum ancak bir de hayal aleminden gitmeye devam edersek olası Savaş'ta ve Barış'ta oyuncularını yazayım. Mesela Savaş ve Barış'ı kimler canlandırabilir? Kafanda kim var? Böyle sormuş blogger. Ben de o anda aklıma gelen iki ismi cevap olarak yazdım. 
 
 
Esmer Mehmet Günsür Barış ve sarışın Engin Öztürk de Savaş olabilir mesela. İpek Karapınar da aşık oldukları kız olabilir. Tabii Günsür ve Öztürk'ü kısa süre önce Muhteşem Yüzyıl'da izlediğimiz için bu kadar zaman arayla aynı cast'ta yeniden yer almaları doğru olmaz.
 
Mesela diyoruz...
 
Böyle ilginç sorular gelirse seve seve yanıtlarım yine...

 


1 yorum:

Gmail hesabı olmayanlar, anonim seçeneği ile yorum yapabilir... Yorumlarınız için çok teşekkür ederim!

KİTAP ALINTISI

Yeni romanım Benim Küçük Şaheserim'den bir alıntı:  "Kitaplar onun ecza dolabıydı. Hastalanırsa -ruhu hastalanırsa- hangi kitabı aç...