13 Şubat 2015 Cuma

SICACIK BİR KIŞ MASALI

 
19. sayı... Oldu mu o kadar yahu... Ayların nasıl geçtiğini, Kafa'ya kapak hazırlarken fark ediyorum...
 
Bildiğiniz gibi kapaklara o sayının en kapsamlı içeriğini yazıyorum... Bu sayıda da objektifimde ağırlıklı olarak Trabzon var... Kalandar'ıyla, yöresel lezzetleriyle, popüler mekanlarıyla ve yirmi derecelik bahar havasıyla Trabzon'da sıcacık bir kış masalı anlatacağım sizlere... Sizin de merak ettiğiniz mekanlar, yerler, "Trabzon'la ilgili şunu da anlat" dediğiniz bir şey varsa, hemen bu yazının altına yorum yapın, sonraki yazımda yanıt bulsun!
 
Ayrıca trileçe var gündemde... Bir anda moda olan bu tatlının İstanbul'daki duraklarını yazacağım...
 
Elbette her sayıda olduğu gibi bu sayıda da dizi, film, müzik ve kitap önerilerim son sürat devam ediyor... Edecek... Kafa'da takılmaya devam!
 
Bir de küçük hatırlatmam olsun sizlere:

 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Gmail hesabı olmayanlar, anonim seçeneği ile yorum yapabilir... Yorumlarınız için çok teşekkür ederim!

MERT OFLUOĞLU BENİM KÜÇÜK ŞAHESERİM GAZETE OKSİJEN RÖPORTAJ

Benim Küçük Şaheserim'le ilgili Gazete Oksijen’in sorularını yanıtladım. Röportajın tamamını Oksijen Gazetesi’nin web sitesinden okuyab...