24 Nisan 2016 Pazar

İKİ YENİ BLOG!



Bu yazıda, sizlere kitabım Ters Düz'le ilgili açmış olduğum iki blogu tanıtacağım. Bu iki blog, Bozbalık dünyasında geçiyor. Zaten ilki, Bozbalık Köyü'nün resmi internet sayfası. 


Köy etkinlikleri, konaklama, köy lezzetleri, jandarma, köyde olup bitenler hakkında her türlü bilgiye bu siteden ulaşabilirsiniz. 


İkinci blog ise kilitli bir blog. Bu blog, kitapla ilgili bir sürü spoiler ve ipucu içereceğinden, sadece kitabı okuyanların giriş yapabileceği bir blog. Adı üstünde, Kadir'e ne olduğu ile Bozbalık'taki diğer kirli sırlarla ilgili olayların iç yüzünü ve daha fazlasını bu blogdan öğreneceksiniz. 


Kitabı okumuş olanlar mail adreslerini aşağıya bırakırlarsa siteye girişlerini onaylayabilirim. Kitabı okumayıp spoiler almak isteyen olursa eğer, şimdilik sitenin sadece kitap okurları tarafından kullanılan bir portal olmasını düşündüğüm için, bu mümkün değil gibi görünüyor. Ama ilerleyen zamanlarda, seri tamamlandığında, siteyi herkese açık hale getirebilirim.

Her iki site de daha çok yeni. Her an geliştireceğim ve yeni paylaşımlar yapacağım. O nedenle, Kafa blogumun haricinde lütfen bu iki yeni blogumu da takipte kalın. Ve tabii ki daha çok paylaşım ve içerik için aşağıdaki diğer sosyal medya hesaplarımdan da beni takip etmeyi unutmayınız!

Instagram hesabım: instagram.com/ofluoglumert
Twitter hesabım: twitter.com/ofluoglumert
Facebook hesabım: facebook.com/ofluoglumert

5 yorum:

  1. mertcim beni alabilirsin . sacmalarlar@gmail.com
    kitap bitti.
    blogların hayırlı olsun.
    bozbalıkta gfc yok ? takibi kolay yapalım sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. TheDeeptonee@gmail.com (bakalım ne bilgiler olacaaak:)

    YanıtlaSil
  3. mert evet email gelmisti ben de ok dedim mi hatirlayamadim. musait vaktinde beni silip tekrar eklersen muhtemelwn sorun cozulur diye dusunuyorum. sevgiler.

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayanlar, anonim seçeneği ile yorum yapabilir... Yorumlarınız için çok teşekkür ederim!

KİTAP ALINTISI

Yeni romanım Benim Küçük Şaheserim'den bir alıntı:  "Kitaplar onun ecza dolabıydı. Hastalanırsa -ruhu hastalanırsa- hangi kitabı aç...