28 Haziran 2016 Salı

BLOGLAR YAZIN NEDEN SÖNÜK VE MERT TATİLDE NEREDE?

Herkese merhaba! Önümüzde güzel, kocaman bir yaz tatili var! Ben 7 yıldır (ne, o kadar oldu mu?!) aktif bir şekilde blog kullanan biri olarak kesin ve net söylüyorum ki, maalesef bloglar yazın pek bir cansız ve sönük oluyor. Bunun nedeni ne, bilmiyorum. Hatta bana kalırsa yazın daha çok boş vakit var, bloglarda daha çok yazı olmalı. Ama işte herhalde bir yaz rehaveti oluyor ve kimsenin bloglara giresi gelmiyor. Yazın blogların okunma ve yapılan yorum sayısı da ciddi olarak azalıyor/düşüyor.

BLOGSPOT'UN MOBİL APP'İ OLSAYDI, BLOGLAR YAZIN DAHA AKTİF OLUR MUYDU?

Yaz tatili sırasında sanırım blog yazarları bilgisayarın kapağını kaldırıp bloga yazı girmekle uğraşmıyor. Tweet atmayı, Facebook'ta yer bildirimi yapmayı ya da Instagram'a fotoğraf yüklemeyi, bloga girmeye tercih ediyoruz sanırım. Çünkü bu saydıklarımın ortak özelliği, cep telefonundan yapılabilmesi. Blogspot'un en büyük eksikliği de bu zaten. Doğru düzgün bir mobil app'inin olmaması. Ki olsa da, blog post'u dokunmatik ekrandan girilmez. Blogun tabiatına aykırı bu. Uzun lafın kısası, bu yaz ben blog'un yanı sıra Instagram'ı da aktif bir şekilde, yeri geldiğinde blog gibi kullanacağım. Geçen yaz Instagram'ım yoktu, o nedenle Instagram'la yaz nasıl geçer göreceğiz... Elbette tatilden, gittiğim, gezdiğim yerlerden anlık fotoğraflar paylaşacağım, ama elbette derli toplu ve detaylı hallerini uzun uzun blogda yazacağım. Bunun yanı sıra #bookstagram olayı da hoşuma gidiyor ve o konseptte paylaşımlar yapmayı seviyorum. 

Yazın ne yapıyorsunuz? Ben önümüzdeki hafta Kemer'de bir otelde tatil yapacağım ve ardından tabii ki Marmaris'in palmiyeli sokaklarında olacağım... Instagram'da da bol bol paylaşırım. Yani Mert yazın Instagram'da! 

Ve... Bu yaz hangi kitabı (yeniden) okuyacağınızı biliyorum! Ne de olsa ikincisi çıkana dek hafızayı sıcak tutmak gerek... ;) Ben her gün bloguma bakıyorum, yaz boyu da blogda olacağım. Yazın eğer kitabım Ters Düz'ü okuyan yeni kişiler olursa, yorumları, fotoğrafları beklerim! 

Eee, siz bu yaz ne yapıyorsunuz, nerelerdesiniz bakalım? 

instagram.com/ofluoglumert
facebook.com/ofluoglumert
twitter.com/ofluoglumert 

7 yorum:

  1. Ben ''Yaz başlayınca ne yazılar yazarım şimdi!'' diyordum şuan boş sayfayı açıp başlık bile bulamıyorum.Güneş bize genel olarak yaramıyor,erken gel sonbahar :X

    Bu yaz da okullar açılmadan 2 hafta önce tatil yapacağız.Bunun öncesinde gezmeler,kurslar,ev,bilgisayar,kitap,der tekrarları arasında gezeceğim...

    YanıtlaSil
  2. oh iyimiş kemer marmaris oh oh. çalışanlar istanbulda büyükada yeter yaaaa :)

    YanıtlaSil
  3. Kesinlikle yazın insanın bakası bile gelmiyor bende yazmaya üşenir oldum, sana keyifli tatiller :)

    YanıtlaSil
  4. Sıcaktan Mert blog suskunluğu. Sana da iyi tatiller.

    YanıtlaSil
  5. Bence senenin bari en az bir ayini internetsiz, sosyal medyadan uzak kalmayi becerebilmek iyidir. Elimize cep telefonu almadan, bilgisayara, tablete bakmadan da bir yasam var, inanin bana! ;))

    YanıtlaSil
  6. Yazın deniz kumsal keyfinden orda burda cakır keyif olmak varken blogger yazarları bizler biraz aksatıyoruz :) ama olsun tatil demek bomba gibi donus demek 👍

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayanlar, anonim seçeneği ile yorum yapabilir... Yorumlarınız için çok teşekkür ederim!

YENİ ROMANIM BENİM KÜÇÜK ŞAHESERİM ÇIKTI! ARTIK SİZİNDİR...

Üçüncü romanım Benim Küçük Şaheserim, Remzi Kitabevi etiketiyle bugün çıktı! Bu yeni romanımda,  Remzi Kitabevi'nin paylaştığı videoda ...