5 Eylül 2016 Pazartesi

AH BU GÖZLER NELER GÖRDÜ...


Hani Candan Erçetin'in bir şarkısı var ya, "Ah bu gözler neler gördü" diye... İşte ben de o şarkıdan hareketle, gördüğüm birkaç ilginç şeyi sıralamaya karar verdim... Hayır, şaka değil, hayal gücü değil, hepsi tamamen gerçek...

Bakınız bu gözler neler gördü:

- Bebek arabasında giderken kucağındaki laptop'la oynayan bebeği... (tabletle bile değil, tıpkı bir iş adamı gibi laptop'la!) 

- Uçak türbülansa girince kemerleri çözerek ayağa kalkıp göbek atmaya başlayanı...

- Sinemada bezelye ayıklayanı...

- Bindiği bisikletin iki yanında eliyle iki farklı bisiklet daha süreni... 

- Otobüste altın günü yapanı... (N'apsın teyzeler, git git bitmiyor duraklar!)

Daha çok vardı da...

Aklıma gelenler bunlar oldu şimdilik...

instagram.com/ofluoglumert

twitter.com/ofluoglumert

facebook.com/ofluoglumert 


4 yorum:

  1. Sinemada bezelye ayıklamak gerçekten takdire şayan bir durum en çok ona takıldım ve güldüm :)

    YanıtlaSil
  2. otobüste altın günü mü?!?! vay anasını, cidden komikmiş bu! :"33

    YanıtlaSil
  3. Sinemada bezelye ayıklamak mı :) Çok komik :)

    YanıtlaSil
  4. Eee, orasi Türkiye degil mi? Hersey mümkün:)

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayanlar, anonim seçeneği ile yorum yapabilir... Yorumlarınız için çok teşekkür ederim!

MERT OFLUOĞLU BENİM KÜÇÜK ŞAHESERİM GAZETE OKSİJEN RÖPORTAJ

Benim Küçük Şaheserim'le ilgili Gazete Oksijen’in sorularını yanıtladım. Röportajın tamamını Oksijen Gazetesi’nin web sitesinden okuyab...