22 Eylül 2016 Perşembe

YENİ SEZON DİZİLERİ VE FRAGMANLARI HAKKINDA

İzlemediğim dizilerin sezon tanıtım fragmanlarını gördükçe, "ya keşke bu diziyi izleseydim de şu fragmana kadar nasıl geldi iş bir görseydim" ya da "böyle zeki fragman çekmeyi başardılarsa ben kesin izlemeliyim bu diziyi" diyorum. Ama her diziyi izleyecek zamanım olmuyor elbette. Yine de hepsinin konusuna hakimim, entrikama sağlık. 

Mesela Poyraz Karayel. Bir türlü izleyemedim bu diziyi, oysa çok güzelmiş, belli. Geçen sezonki fragmanları da şahaneydi. Bu sezonkini daha şahane hazırlamışlar. Bu yağmur/kar/fırtına/yaz derken mevsim geçişleri yapma fikri her zaman çok hoştur zaten. Not: Burçin Terzioğlu'yla Özgü Namal Merhamet'te ne güzel bir ikili olmuşlardı. Burçin Terzioğlu'nu yan rollerde daha mı çok seviyorum ne? Ya bir de Özgü Namal'a ne oldu nerelerde?



Mesela Kara Sevda. Yok, hiç izlemedim. Ama bu demek değil ki şu sulu fragman harika olmamış. Not: Niye izlemedim? Bilmem. Çarşamba dizilerini izleyememişim demek ki.


Mesela Hayat Şarkısı. Orada durun. Hayat Şarkısı'nı tabii ki izliyorum! İzlememek ne mümkün? Burcu Biricik, Birkan Sokullu, Ahmet Mümtaz Taylan, Almila Bağrıaçık falan süper oynuyorlar. Dizinin su altı fragmanı tek kelimeyle muazzam olmuş. İşte sezon tanıtımı böyle yapılır! Sadece keşke eski bir müziği, Göksel'in Acıyor'unu kullanmasalardı yeni bir sezon başlangıcı için. Hayat Şarkısı sezona zirvede, 1.likle başladı bu arada. 


İşte bu tip konsept fragmanları seviyorum. Yani sadece "baktı bana, baktım ona, bakıştık" değil bu fragmanlarda. Bir fikir, sezona dair bir ipucu var. Kara Sevda'da karakterlerin üçü de kıyafetleriyle denize girdi diye dizi bundan böyle denizde çekilecek demek değil bu. O tematik fragmandaki fikir önemli.

Ay Yapım'ın yeni gözdesi İçerde'nin fragmanları da güzel, ama şu çizgi roman afişlerine ben bayıldım! Çizgi roman sever biri olarak beğenmezsem olmazdı zaten! İçerde'yi de izlemedim daha, belki internetten bakarım. Başrollerde Çağatay Ulusoy ve Aras Bulut İynemli var. Toygar Işıklı müzikleri Karadayı'nınkilere ve Medcezir'inkilere çok benzer yapmış. 




Babam ve Ailesi O Hayat Benim'in, Paramparça'nın erkek çocuklu versiyonu gibi. Ayça Bingöl ve Ceyda Düvenci her zamanki gibi iyi oyuncular. Ama dizi gerek konusu gerek çekimleri itibariyle çok klişe geldi bana. Zaten o akşam Paramparça ve İçerde daha çok izlendi. Paramparça'yı da inatla uzatıp duruyorlar yahu. O Hayat Benim'i de. 


Jeneriğiyle, şık çekimleri ve kaliteli oyunculuklarıyla ilk sezon reytinglerde istediği yere ulaşamasa da kemik bir izleyiciye hitap eden Kördüğüm yeni sezonu bu akşam açıyor. Ama ondan daha iddialı bir sezon tanıtım fragmanı beklerdim doğrusu. Bakalım Feyza bu sezon mutlu olabilecek mi? Fragmanlara göre, dizi bu sezon da olduğu yerde sayacak, hala Kaan'ın annesinin ölümü ve Ali Nejat'ın (İbrahim Çelikkol) araba kazasından gidecek. Eğer böyle yaparsa kısa sürede biter. Ama ancak yeni bir temel mesele bulursa devam eder. Not: Tülay Günal diziyi tek başına sırtlıyor! Fragmanda da o şarkı söylüyor.


Bennu Yıldırımlar olur da o dizi izlenmez mi! Altınsoylar'ı merak ediyorum. Bu sezon aile dizisi olarak Familya ve bu konuşulacak gibi. Bakalım kazanan hangisi olacak?


Uzun ve detaylı dizi yorumlarım geliyor, takipte kalın!

instagram.com/ofluoglumert

twitter.com/ofluoglumert

facebook.com/ofluoglumert 

7 yorum:

  1. Tek bir diziyi takip ediyorum "Kara Sevda" Ama "İçerde" adlı dizinin de 1. bölümünü çok beğendim. İlerleyen bölümlerde kendini bozmazsa, takip edeceğim. Güzel paylaşım olmuş :) Sizi de takipteyim.

    YanıtlaSil
  2. Dizi takip etmiyorum ama Uğur Yücel'i severim.Belki ara sıra aile dizisi olarak izlenebilir Familya :)

    YanıtlaSil
  3. Zamanında dizi bitirmeyi bilmiyorlar mesela Poyraz Karayel çok güzel başladı 1 sezon 2 sezon ama sonra uzatıyorlar, ben kenime final yapıp seyretmiyorum.Çoğu böyle.Yeni dizilerde de ilk bölümü seyredin yetiyor zaten tüm konu bir film gibi neredeyse 2 saatlik bir bölümle zevkle izleniyor sonrası muamma. İçerde dizisi konusunu çoğunlukla tahmin etsemde yinede güzel başladı. Tutar sanırım.Bazı dizileri seviyorum inkar edemiycem.Familya da aile dizisi olarak yerini alır.Babam ve ailesinde de adanalı oğulu oynayan oyuncuya bayıldık,çok iyiydi. Ay ne yazdım ne yazdım bende..Dizi yorumlarınızı bekleriz..

    YanıtlaSil
  4. Baktım ve hiç birini hiç izlemedim diyebildim :-)
    Kiralık Aşk haricinde oturup izlediğim bişi yok benim.
    O da Ömer değil Koriş aşkına :-)) Hastasıyım Koriş'n

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. hiç birini takip etmiyorum yabancı dizilerin yeni sezonlarından haber alayım ben..

    YanıtlaSil
  6. İçeride dizisinin afişlerine ve bölüm sonrası bitişte ki o çizgi roman tarzı resimleşmeleri çok hoşuma gitti. Konusu ve kadrosu da çok sağlam. :) Poyraz Karayel izlenmez mi? Ben nasıl daha önce keşfedemedim dedim ama İlker Kaleli gerçekten diziden ayrıldıysa izlemem daha. :/ Kara Sevda ve Hayat Şarkısını yarım yamalak izlediğim için fikrim yok. :)

    YanıtlaSil
  7. kördüğüm başladı mı yaa oleey dur izleyim oh :) içerde bak ilgimi çekti izleyebilirim. rüzgarlı bişi vardı o nasıl foçada çekilen :)

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM!