15 Haziran 2021 Salı

İLK KİTABIM TERS DÜZ'ÜN YENİ BASKISI, YEPYENİ KAPAK TASARIMIYLA KARŞINIZDA!


Sürpriz! 

Beş yıldır beklediğiniz yeni kitap öncesi heyecanı biraz daha tazelemek için, ilk göz ağrım Ters Düz'ün yeni baskısı, yepyeni kapak tasarımıyla kütüphanenizdeki yerini alsın istedim!

KIZ KÖYE GERİ DÖNER. 
VE KOVANDA GİZLENEN ARILARIN SAKLADIĞI BİR SIR VARDIR.

Yakında yeni kitabını çıkaracak genç bir yazar olan Ece Duman, yıllardan beri hiç iletişim kurmadığı babasının kaybolduğunu öğrenince herkesten, kendisinden bile sakladığı geçmişiyle yüzleşmek zorunda kalır. Ece, on sekiz yıl sonra çocukluğunun geçtiği Trabzon’daki Bozbalık Köyü’ne geri döner. Köyde hiçbir şeyin bıraktığı gibi kalmadığını, her şeyin zaman içinde değişmiş olduğunu görür. O zamana dek varlıklarından bile haberdar olmadığı üvey kardeşleriyle tanışır. Kendini bir anda karmaşık bir ilişkiler ağının, karanlıkta gizlenen sırların, baş etmesi zor bir aşk ikileminin içinde bulur. Ve karşılaştığı her imkânsızlığa rağmen, babasına ne olduğunu bulmaya kararlıdır. Ucunda ölüm bile olsa…

Mert Ofluoğlu, Bozbalık Üçlemesi’nin ilk kitabı Ters Düz’de, okurlarını sırlarla örülü bir köye davet ediyor. Aşk, gizem ve beklenmedik bir ihanet. Bu köyden çıkış yok!


Ters Düz'ün bu özel baskısı sadece Kitapyurdu'nda satışta. 


Bozbalık Köyü'yle ilk kez tanışacaklar ve Ece'yle ailesinin sizi ters düz edecek hikayesini yeniden okumak isteyenler, yorumlarınızı sabırsızlıkla bekliyorum! 

Bozbalık'ta görüşmek üzere!


26 yorum:

  1. twitırda gördüm, kitap yurdu, hayırlı olsuuun :)

    YanıtlaSil
  2. Oooo çok güzel bir haber Mert
    Hayalin gerçek olmuş. Tebrik ederim. Hayırlı olsun. Okuru bol olsun inşallah. Listemde olacak. Selamlar 🧿👏👏😊🤚

    YanıtlaSil
  3. Kapak çok güzel olmuş.
    Hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
  4. Muhteşem olmuş... Bol bol okuru olsun. Ben de hemen bakıyorum...

    YanıtlaSil
  5. Hayırlı olsun, merak ediyordum zaten yakın bir zamanda sipariş vereyim :)

    YanıtlaSil
  6. Yeni baskı çok güzel olmuş hayırlı olsun Mert’cim :)

    YanıtlaSil
  7. Mrb.Mert Bey kitabınız hayırlı olsun, sipariş vermeliyim hemen:)

    YanıtlaSil
  8. Hayırlı olsun:))) Kapak çok güzel olmuş, çok hoşuma gitti:) Kitabı merak ettim, bol okurlu olsun inşallah. Ben de en kısa zamanda alıp, okuyacağım ve yorumumu yazacağım:)))

    YanıtlaSil
  9. Ayrıca bloğuma beklerim, takip etmek isterseniz çok sevinirim ve yazılarımdan haberiniz olur:)))

    YanıtlaSil
  10. Hayırlı olsunj, sizin adınıza çok sevindim :) Kapak tasarımı çok kaliteli ve güzel gözüküyor. Umarım bir dahaki alışveriş listeme alırım kitabınızı da. Okuru bol olsun inşallah!

    YanıtlaSil
  11. Bu kitabınızı okumuştum, yeni baskısı hayırlı olsun:) umarım çok çok okunur. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  12. Hayırlı olsun. Bu köyden çıkış yok.

    YanıtlaSil
  13. Yaa hemen sipariş vereceğim! Hayırlı olsun, tebrik ederimm ne güzel😊

    YanıtlaSil
  14. Yeni tasarım çok güzel. Hayırlı ve ''uğurlu'' olsun!😊🍀🍀

    YanıtlaSil
  15. Kapak tasarımı çok hoş olmuş.Tebrikler. :)

    YanıtlaSil
  16. yeni basım güzel gözüküyor, hayırlı olsun:)
    okuru bol olsun...

    YanıtlaSil
  17. Yeni ters düz kitabın hayırlı olsun..En son yazıma gelirmisin,seninde görüşünü almak isterim,bir iletişimci olarak..

    YanıtlaSil
  18. Hayırlı uğurlu olsun inşallah bol bol Okurlara İnşallah sevgiler 🤗

    YanıtlaSil
  19. Hayırlı olsun kitabınız. Konusu ilgi çekici görünüyor. Başarılar dilerim. :)

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayanlar, anonim seçeneği ile yorum yapabilir... Yorumlarınız için çok teşekkür ederim!

YENİ ROMANIM BENİM KÜÇÜK ŞAHESERİM ÇIKTI! ARTIK SİZİNDİR...

Üçüncü romanım Benim Küçük Şaheserim, Remzi Kitabevi etiketiyle bugün çıktı! Bu yeni romanımda,  Remzi Kitabevi'nin paylaştığı videoda ...