12 Haziran 2020 Cuma

MÜREKKEP KOKUNU İÇİME ÇEKTİM (BÖLÜM ÖZETLERİ)


Herkese merhaba.

Blog'umda 2017-2018 sezonunda 19 bölümlük bir hikaye dizisi olarak yazdığım Mürekkep Kokunu İçime Çektim'in, bu karantina döneminde istatistiklerde yeniden bir numaraya çıkarak çok fazla okunduğunu gördüm. 

Hikaye hayli uzun olduğu için yayımladığım zaman bölümlerin hızına yetişemeyip sonradan okumak üzere kaydedenleriniz, bu karantina boşluğunu fırsat bilip çayınızı kahvenizi alarak Irmak'la Atlas'ın öyküsünü okumaya başladınız diye tahmin ediyorum. İstatistiklerde özellikle son üç aydır Mürekkep Kokunu İçime Çektim'in bölümleri hep bir numarada çıkıyor.

Ben de bu nedenle, hikayeyi yeni keşfedenleriniz, hala okumamış olanlarınız veya o ilk günkü heyecanla yeni baştan okumak isteyenleriniz için Mürekkep Kokunu İçime Çektim'in bölüm özetlerini paylaşmaya karar verdim. (Evet, Netflix tadında!)

İnternette tıpkı bir televizyon dizisi gibi bölüm bölüm ve sizleri bekletmemek adına haftada bir aceleyle yetiştirerek yazdığım için, Mürekkep Kokunu İçime Çektim bugün pek çok açıdan pek çok yerini düzeltmek istediğim bir hikaye (samimi bir itiraf). Kullandığım cümle yapıları ve kelimeler de internette kolay okunabilmesine yönelikti. Yine de, bu ilk yazdığım orijinal haliyle kalması taraftarıyım.

Yazının devamında sizi ilk olarak genel olarak hikayenin konusu, ardından da bölüm özetleri bekliyor.

Bölümlere, bölüm özetlerinin altındaki linklerden ulaşabilirsiniz. 

Şimdiden herkese iyi okumalar.

-----*****-----

Genç bir kız olan Irmak, hayatının en zor döneminden geçmektedir: Annesi ile babası sonunda boşanmıştır ama bu, aralarındaki savaşı bitirmek şöyle dursun, daha yeni başlatmış gibidir. Yıllardır her şeyini paylaştığı en yakın kız arkadaşı ondan uzaklaşmıştır, üstelik ortada bunun için elle tutulur hiçbir sebep yoktur. Ve o tüm tehlikelerine rağmen, okuldaki öğretmeniyle çıkmaktadır, ilişkilerinin bir geleceği olup olmadığı bile belli değildir. Irmak, hayatının bundan kötüye gidemeyeceğini düşünür. Ta ki bir gün, bir kitap alıp okumaya başlayana kadar.

Aldığı bu kitap onu, gizemli ve yakışıklı bir yazar olan Atlas'a sürükler. Geçmişi karanlık sırlarla dolu Atlas, bir anda Irmak'ın hayatının merkezi oluverir. Irmak hem kendi hayatındaki sorunlarla boğuşur, hem de karşı konulamaz bir şekilde Atlas'a doğru çekilir. Ve aralarındaki etkileşim kısa sürede, heyecanın doruklara çıktığı bir aşka dönüşür.

Ama hiçbir şey göründüğü gibi değildir...

İnternete özel yepyeni bir hikaye serisi: Mürekkep Kokunu İçime Çektim. Aile, arkadaşlık, aşk... Sürprizler, yalanlar, sırlar... Heyecanlı, gizemli, romantik ve şaşırtıcı bir macera.

-----*****-----

1. Bölüm: Aile, aşk ve arkadaşlık ilişkilerinin sallantıda olduğu zor günlerinde üniversite öğrencisi Irmak’ın hayatı, sahafta bulduğu gizemli bir kitapla sonsuza dek değişir. 

http://kafadergi.blogspot.com/2017/09/murekkep-kokunu-icime-cektim-1-bolum.html

2. Bölüm: Irmak, kitabın en az kendisi kadar gizemli olan yazarı Atlas Siyah’la tanışmaya gider ve beklediğinden çok daha farklı biriyle karşılaşır. Bunun yazarın kendi yaşam öyküsü, kendisininse kitabın tek okuru olduğunu öğrenmesiyle işin rengi değişir. Atlas ona kitaptan hemen kurtulması gerektiğini söyler. Peki Irmak bunu yapacak mıdır? 

http://kafadergi.blogspot.com/2017/10/murekkep-kokunu-icime-cektim-2-bolum.html

3. Bölüm: Okuldaki bir partiye ilk kez en yakın arkadaşı Aslı olmadan katılmak zorunda kalan Irmak yalnız kaldığını hisseder. Öte yandan Atlas’ın peşindeki karanlık bir adam artık onun da peşindedir ve o, bir anlık hatayla kardeşi Uzay’ı da bu karmaşık ilişkiler ağının içine çeker. 

http://kafadergi.blogspot.com/2017/10/murekkep-kokunu-icime-cektim-3-bolum.html

4. Bölüm: Üniversitedeki danışman sevgilisi Cem, bir katil olduğundan şüphelendiği Atlas’tan uzak durması gerektiği konusunda Irmak’ı uyarır. Her şeye rağmen Irmak, Atlas’ın karanlık geçmişini öğrenmek için yeni bir adım atar. 

http://kafadergi.blogspot.com/2017/10/murekkep-kokunu-icime-cektim-4-bolum.html 

5. Bölüm: Atlas’ın anlattıklarına inanmak isteyen Irmak, onu gittikçe daha yakından tanımaya başlar. Öte yandan okul çantasında kimliği belirsiz bir tehdit notu bulur ve hem Cem’le hem de Atlas’la olan ilişkisinin gizliliği aynı anda tehlikeye girer. 

http://kafadergi.blogspot.com/2017/10/murekkep-kokunu-icime-cektim-5-bolum.html 

6. Bölüm: Şantajcısıyla buluşmaya giden Irmak, karşısında hiç beklemediği birini bulur. Aslı’nın kendisine geri döneceğine dair hala bir ümit taşıyan Uzay, aşk acısı çeker. Irmak’ı, Cem’in onun gizli gizli Atlas’la görüştüğünü bildiğinden şüphelendirecek bir şey olur. 

http://kafadergi.blogspot.com/2017/11/murekkep-kokunu-icime-cektim-6-bolum.html 

7. Bölüm: Selin, tehditleriyle Irmak’ı iyice köşeye sıkıştırır. Aslı’dan gelen beklenmedik bir telefonla, olayların seyri değişir. 

http://kafadergi.blogspot.com/2017/11/murekkep-kokunu-icime-cektim-7-bolum.html

8. Bölüm: Irmak’ın tüm itirazlarına rağmen Selin, Uzay’ın hayatına hızlı bir giriş yapar. Atlas’ın sırları yüzünden hayatı tehlikeye giren Irmak, her şeyi değiştirecek bir karar verir.

http://kafadergi.blogspot.com/2017/12/murekkep-kokunu-icime-cektim-8-bolum.html

9. Bölüm: Ayrılık acısıyla boğuşan Irmak, Uzay’ın Selin’le bir ilişkiye başlamasını engellemeye çalışır. Aynı zamanda Aslı’nın yeni erkek arkadaşının Efe olduğundan şüphelenir. Vicdan azabıyla kasıp kavrulan Atlas, yağmurlu bir günde iki ayrı mezar taşının başına gider ve özür diler. 

http://kafadergi.blogspot.com/2017/12/murekkep-kokunu-icime-cektim-9-bolum.html

10. Bölüm: Dönem sonu partisinde her şey iç içe geçer: Cem, Irmak’a partiye birlikte gitmeyi teklif eder. Irmak, Atlas’la ilgili tüm bildiklerini Selin’e anlatır. Partideki davetsiz bir misafir işleri karıştırır. Gecenin ilerleyen saatlerinde Aslı’yla duygusal bir yüzleşme yaşayan Irmak, Atlas’tan beklenmedik bir mesaj alır.

http://kafadergi.blogspot.com/2018/01/murekkep-kokunu-icime-cektim-10-bolum.html

11. Bölüm: Sezon ortası bölümünde Atlas, Irmak ve Cem arasındaki tehlikeli aşk üçgeni, akıllara durgunluk verecek bir gelişmeye sahne olur. Atlas, geçmişiyle ilgili her şeyi Irmak’a anlatır. Peki anlattıkları gerçekler midir, yoksa yalanlar mı? Irmak’ın Cem’le yüzleşmesi, kanlı bir faciayı tetikler. Atlas’ın çatı katı dairesine gittiğindeyse onu çok daha büyük bir sürpriz beklemektedir. 

http://kafadergi.blogspot.com/2018/01/murekkep-kokunu-icime-cektim-11-bolum.html

12. Bölüm: Hayal kırıklığı yaşayan Irmak, hem Atlas’ın hem Aslı’nın kendisinden bir şeyler sakladığından emin olur. Öte yandan bir ceset ortadan kaybolur. 

http://kafadergi.blogspot.com/2018/02/murekkep-kokunu-icime-cektim-12-bolum.html 

13. Bölüm: Irmak’ın Aslı’dan cevap beklediği sorular vardır. Aslı’nın tutumu, ona bu işin içinde başka bir iş olduğunu düşündürür. Cem, Irmak’ı geri kazanmak için sürpriz bir isimle ittifak yapar. Necati, çaresiz bir anında Irmak’ı köşeye sıkıştırır. 

http://kafadergi.blogspot.com/2018/09/murekkep-kokunu-icime-cektim-13-19.html

14. Bölüm: Selin, onunla ilgili sakladığı bir sırrı Irmak’la paylaşmak zorunda kalır. Irmak, Atlas’la son kez yüzleşmeye gider. 

http://kafadergi.blogspot.com/2018/09/murekkep-kokunu-icime-cektim-13-19.html 

15. Bölüm: Atlas’ın yaşadığı yerde ilgili bazı tutarsızlıklar Irmak’ta şüphe uyandırır. Olaylı geceden sonra Cem ilk kez Irmak’ın karşısına çıkar. Aslı verdiği bir sözden dolayı büyük bir pişmanlık yaşar. Romantik bir kaçamak sırasında, Irmak’ın şüphelendiği bazı boşluklar dolmaya başlar. Atlas, Irmak’ı hem tüm sorularına cevap hem de yeni sorularının kaynağı olacak bir yere götürür.

http://kafadergi.blogspot.com/2018/09/murekkep-kokunu-icime-cektim-13-19.html

16. Bölüm: Irmak, Atlas Siyah’ın gerçekte kim olduğunu öğrenmek için ona bir oyun oynar. Güzel başlayan gece korkunç bir şekilde biter. Irmak, Atlas ve Aslı hakkında öğrendiği şok edici gerçeklerle sarsılır.

http://kafadergi.blogspot.com/2018/09/murekkep-kokunu-icime-cektim-13-19.html

17. Bölüm: Atlas’ın karanlık geçmişindeki büyük sır açığa çıkar. Irmak’ın ilişkilerinin devamıyla ilgili bir karar vermesi gerekmektedir. Öte yandan Irmak ve Aslı son kez büyük bir yüzleşme yaşar. Peki Irmak onu affedecek midir? 

http://kafadergi.blogspot.com/2018/09/murekkep-kokunu-icime-cektim-13-19.html

18. Bölüm: Atlas'la yeni bir hayata başlamaya kararlı olan Irmak, Cem’le vedalaşmaya gider. Ancak Cem onu bir konuda çok dikkatli olması için ikaz eder. Irmak Atlas Siyah’ın hayatına yeniden ve son kez girer. 

http://kafadergi.blogspot.com/2018/09/murekkep-kokunu-icime-cektim-13-19.html

19. Bölüm (Final... mi?): Aslı’nın tiyatro gecesinde Irmak’ın ona küçük bir sürprizi vardır. Kendisini bekleyen gelişmeden habersiz olan Irmak, Atlas’a anlamlı ama gizemli bir hediye verir. Atlas Siyah önce bir mezarlığı ziyaret eder, ardından bir dövmeci dükkanına girer ve bir dövme yaptırır. Bu her şeyin finali midir, yoksa yeni bir hikayenin başlangıcı mı? 

http://kafadergi.blogspot.com/2018/09/murekkep-kokunu-icime-cektim-13-19.html 

-----*****-----


Bu arada, blog'da acaba yeniden böyle bir hikaye serisine başlasam mı diye de düşünmüyor değilim. Yazdığım onlarca şey var ama blog'da kısım kısım yayımlama kararı çok kolay olmuyor. Ayrıca burası için kolay okunabilecek yeni hikayeler yaratmayı istiyorum, çünkü çok uzun ve detaylı öyküleri okur açısından da buradan okumak bence çok kolay olmuyor.

İşte böyle... Mürekkep Kokunu İçime Çektim'i okuyacak olanlarınıza bir kez daha keyifli okumalar... Yorumlarınızı benimle paylaşmayı unutmayın!

Buralarda da çok konuşuyorum: 



3 yorum:

  1. Bu seri okunası gözüküyor teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar.
    Demek Kafa Dergi'de 10 yaşında, tebrik ederim. 10 yıldır yazmak ve blog sayfasını güncel tutmak, öyle kolay bir iş değil. Başarılarının devamını dilerim.
    Selam ve muhabbetle.

    YanıtlaSil
  3. tebrik ederim, blogunun onuncu yılı kutlu olsun.. bende onuncu yıl kutlamak istedim ama bu pasifliğimle mümkün olmadı :) onbirinci yıl bitti bile.. nasıl geçmiş onca yıl? çok şaşkınım.. kazandıklarım ve kaybettiklerim ile buralarda olmaya devam edeceğim inşallah.. bu arada ters düz ikinci kitap dan haber var mı? yoksa bir gelişme oldu da ben bu pasif dönemimde kaçırdım mı?

    sevgiler ♥

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayanlar, anonim seçeneği ile yorum yapabilir... Yorumlarınız için çok teşekkür ederim!

KİTAP ALINTISI

Yeni romanım Benim Küçük Şaheserim'den bir alıntı:  "Kitaplar onun ecza dolabıydı. Hastalanırsa -ruhu hastalanırsa- hangi kitabı aç...