22 Nisan 2024 Pazartesi

İMZA GÜNÜ

Henüz daha vakit var ama ön duyuruyu yapmış olayım: 12 Mayıs pazar günü Remzi Kitabevi'nde (Bağdat Caddesi, Suadiye) 15.00-17.00 saatleri arasında Benim Küçük Şaheserim imza günüm olacak. Beklerim :)

Orada görüşmek üzere! 

Benim Küçük Şaheserim’e ulaşabileceğiniz bazı internet siteleri:

https://www.trendyol.com/remzi-kitabevi/benim-kucuk-saheserim-p-811138753?boutiqueId=61&merchantId=653904&filterOverPriceListings=false&sav=true

https://www.kitapyurdu.com/kitap/benim-kucuk-saheserim/677014.html&manufacturer_id=184576

https://www.hepsiburada.com/benim-kucuk-saheserim-mert-ofluoglu-pm-HBC000061QD9K

Okuyanlarınızın kitapla ilgili yorumlarını heyecanla, merakla, şevkle bekliyorum. Geçtiğimiz günlerde Oksijen Gazetesi'ne verdiğim röportajda bir soru vardı, o soruya şöyle yanıt vermiştim:

"Yazarlar için olabildiğince çok okura ulaşmak elbette önemli. Neticede bir kitabı yayımladığımızda okurla buluşmasını arzuluyoruz. Okur yorumları, geri dönüşler bu anlamda besleyici ve kamçılayıcı oluyor. Ne var ki böylesine kitap bombardımanına tutulduğumuz ve raflarda hep aynı üç beş kitabın yer aldığı günümüz şartlarında görünür olabilmek çok zor."

O nedenle, sizin yorumlarınız, düşünceleriniz çok önemli... Çok kıymetli...

instagram.com/ofluoglumert

twitter.com/ofluoglumert 

10 yorum:

  1. Aa çok sevindim, İstanbul' da olsam kesin gelirdim.
    Okuru bol olsun, blogdan başka arkadaşların da kitapları var, sizinkiyle beraber hepsini toptan almak niyetim.
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  2. Bazen büyük kentlerimizdeki kitap fuarlarını çok özlüyorum. Hele kitapların var olduğu yerlerde çocuk ve gençleri görmek ne büyük mutluluktur. İmza günleri de yazarlarla okurları buluşturma- tanıtma açısından yararlı bir etkinlik.
    İmza yeriniz de, kitabınızın satışa sunulduğu yerler de kocaman İnternet aleminde güvenilir yerler.
    Uzun zorlu bir yolda; şansınız açık, okurunuz bol olsun.

    YanıtlaSil
  3. Sizin adınıza çok sevindim Mert Bey. Kitabınızı alınacaklar listesine mutlaka ekleyeceğim. Hayırlı, uğurlu, okuru bol olsun. Başarılar diliyorum size.

    YanıtlaSil
  4. Tebrik ediyoruum, hayırlı olsun. Kitabınızı mutlaka inceleyeceğim. Okurunuz bol olsuun tekrardan tebrikler :)

    YanıtlaSil
  5. Mert'cim benim yazımı görmemişsin sanırım:) bu arada imza gününe gelmeyi çok isterim, inşallah bir aksilik olmazsa, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazınızı şimdi gördüm, teşekkürler. İmzaya beklerim :)

      Sil
  6. Tebrik ederim sizi. 😊

    YanıtlaSil
  7. Hayırlı olsun umarım arzu ettiğin okur sayısına ulaşırsın.

    YanıtlaSil
  8. Tebrik ederim😊 İstanbul'da olsam gelirdim. Yazarından imzalı kitapları çok severim😊 Kitabınızı çok merak ediyorum😊

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayanlar, anonim seçeneği ile yorum yapabilir... Yorumlarınız için çok teşekkür ederim!

İMZA GÜNÜ

Henüz daha vakit var ama ön duyuruyu yapmış olayım: 12 Mayıs pazar günü Remzi Kitabevi'nde (Bağdat Caddesi, Suadiye) 15.00-17.00 saatler...