23 Mayıs 2016 Pazartesi

İŞTE TUTKUNUN FOTOĞRAFI


Artık bilgisayarım beni böyle karşılıyor. "Şu ikinci romanı ne zaman bitireceksin!" diye. Şaka şaka masayı şimdi ben böyle donattım, üzümlü kurabiye de bir çıtır ki sormayın. Neyse romanı yazıyorum yazıyorum bitmiyor. 1000 sayfa falan olacak sanırım kendileri. Bakalım cidden kaç sayfa olacak, ben de merak ediyorum. E hadi bana ve yazmayı tutku edinmiş herkese kolay gelsin. (Not: Zaten aşkla yapmasan çekilir dert değil!)

Instagram hesabım: instagram.com/ofluoglumert
Twitter hesabım: twitter.com/ofluoglumert
Facebook hesabım: facebook.com/ofluoglumert

4 yorum:

  1. Kolay gelsin o zaman kurabiyeden ben de istiyorum :)

    YanıtlaSil
  2. ha haaaa ben de hep yiyiom yaaaa bilgisayar başında :) bin sayfa yazma sakın aman aman. yazarsan da 500 500 iki kitap yap ama :)

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayanlar, anonim seçeneği ile yorum yapabilir... Yorumlarınız için çok teşekkür ederim!

KİTAP ALINTISI

Yeni romanım Benim Küçük Şaheserim'den bir alıntı:  "Kitaplar onun ecza dolabıydı. Hastalanırsa -ruhu hastalanırsa- hangi kitabı aç...