1 Kasım 2017 Çarşamba

VE KASIM GELDİ!


Ve Kasım da geldi! 

Sanki göz açıp kapayıncaya, nefes alıp verinceye dek hızla geçip gitmiyor mu günler, haftalar sizce de? 

Zamanın ne kadar hızlı geçtiğiyle ilgili hiçbir fikrimiz yok. 

Hayat dediğin böyle bir şey işte… 

Yemekten sonra tatlı beklerken şef garsonun bir anda çıkagelip, “Bu akşamlık bu kadar, kapatıyoruz!” demesi gibi, bir de bakacağız ki, ömrün sonu gelecek… 

Şimdi niye böyle laflar ediyorum bilmiyorum ama öyle yani (içimdeki gizemli ve melankolik yazar uyandı bir an). 

Bu fotoğrafı çok seviyorum çünkü resmen suluboya tablo gibi çıkmamış mı? Burgazada'da çekmiştim. 

Bu arada, Kasım'ın gelmesiyle birlikte 21 Kasım'daki doğum günüm için geri sayım da başladı. Sevenlerime duyurulur! :) 

Beni sosyal medyadan takip etmeyi de unutmayın: 





2 yorum:

Gmail hesabı olmayanlar, anonim seçeneği ile yorum yapabilir... Yorumlarınız için çok teşekkür ederim!

KİTAP ALINTISI

Yeni romanım Benim Küçük Şaheserim'den bir alıntı:  "Kitaplar onun ecza dolabıydı. Hastalanırsa -ruhu hastalanırsa- hangi kitabı aç...