25 Haziran 2020 Perşembe

SAN SEBASTIAN CHEESECAKE


Beni instagram'da takip ediyorsanız, zaman zaman hikaye kısmında evde geçirdiğimiz günlerde annemin pişirdiği kek ve kurabiyelerden çeşitli kareler koyduğumu görüyorsunuzdur. Karantinanın başladığı ilk günden beri mutfaktan çıkmayan annem, geçtiğimiz pazar günü evdeki mini Babalar Günü kutlamamız için bir San Sebastian cheesecake yapmış ki sormayın. Kendi dilimimin üstüne böğürtlen reçeli gezdirerek yedim ben. Fotoğrafları burada da paylaşmak istiyorum. 


Adını İspanya'nın San Sebastian şehrinden alan bu cheesecake, son derece pratik bir tarif oluşuyla da ayrıca güzel. Yanık görüntüsü ve peynirli tadıyla gerçekten güzel bir tatlı olduğunun garantisini verebilirim. Bu arada geçtiğimiz günlerde sırlarla ilgili yazdığım yazının çok fazla okunmasından ve bana özel olarak gelen geri dönüşlerden dolayı da pek mutluyum. Böyle yarı öykü yarı sohbet tarzında yazılar yazmayı seviyorum. 

Herkese sağlıklı günler, kendinize iyi bakın!

Buralarda da çok konuşuyorum: 

10 yorum:

  1. Sen anlat hep güzel çocuk. Güzel anlatıyorsun çünkü :)

    YanıtlaSil
  2. ben de yaptım bundan pandemide evdeyken fena olmadı ..

    YanıtlaSil
  3. ben de deniyorum bi şeyler, hazır evdeyiz üretelim her alanda :)

    YanıtlaSil
  4. Afiyet olsun. Lezzetli görünüyor :)

    YanıtlaSil
  5. Ben de yapmak istiyorum ama olmaz diye cesaret edemiyorum ya

    YanıtlaSil
  6. oooo bilmiyodum saol yiaaaa :)

    YanıtlaSil
  7. Afiyet olsun. Ne anlatmışsın be hocam :)

    YanıtlaSil
  8. afiyet olsun :) en kısa zamanda bende deneyeceğimm

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayanlar, anonim seçeneği ile yorum yapabilir... Yorumlarınız için çok teşekkür ederim!

YENİ ROMANIM BENİM KÜÇÜK ŞAHESERİM ÇIKTI! ARTIK SİZİNDİR...

Üçüncü romanım Benim Küçük Şaheserim, Remzi Kitabevi etiketiyle bugün çıktı! Bu yeni romanımda,  Remzi Kitabevi'nin paylaştığı videoda ...