11 Ekim 2014 Cumartesi

CE E GECE!


 
Desperate Housewives bence harika bir diziydi. Hala ara ara açıp tekrarlarını izlediğim bölümler oluyor. Bizdeki uyarlaması olan Umutsuz Ev Kadınları'nı da çok sevmiştim. Songül Öden, Bennu Yıldırımlar gibi usta oyuncularla dizi adeta orijinalini bile sollamıştı. Desperate Housewives dışında baştan sona izlediğim yabancı bir dizi yok zaten. Bu dizinin üstüne hiçbir dizi tanımıyorum. Senaryonun matematiği, kurgunun zekiliği, repliklerin cuk diye yerine oturuşu bu dizide beni inanılmaz heyecanlandırmıştı. Hem güldüren hem ürperten hem ağlatan nadir dizilerden biriydi. Çok iyi bir diziydi. Zaten sanırım şu an bitmesine rağmen hala tüm dünyada en çok izlenen dizi olma sıfatını da elinde tutuyor. GOT bile onu geçememiş. Neyse, bu da dizinin soundtrack'ı. Çok tatlı, şeker gibi müzikler var içinde. Uykuya dalmadan önce bir göz gezdirin derim. İyi geceler...

Not - Twitter adresim bu: https://twitter.com/ofluoglumert

4 yorum:

  1. Hayırlı geceler dilerim.
    Ay ben daha sonra göz atayım. Merak ettim şimdi. Tüm dünyada en çok izlenen dizi olması daha da merakım artırdı. :)

    YanıtlaSil
  2. Desperate Housewives annemle en sevdiğimiz diziydi. Kadın Gaby demediğini bırakmazdı =)

    YanıtlaSil
  3. ablam da çok severdi bu diziyi ben sevemedim daha doğrusu oturup bakamadım ki seveyim :)

    YanıtlaSil
  4. orjinalini çok sevmiştim. yerlisini izlemedim.

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayanlar, anonim seçeneği ile yorum yapabilir... Yorumlarınız için çok teşekkür ederim!

KİTAP ALINTISI

Yeni romanım Benim Küçük Şaheserim'den bir alıntı:  "Kitaplar onun ecza dolabıydı. Hastalanırsa -ruhu hastalanırsa- hangi kitabı aç...