17 Ekim 2014 Cuma

DİZİLERDE EKRANIN KENDİSİ KADAR ENTRİKA YOK!


YEMİN EDİYORUM BAŞIM DÖNDÜ!

Kanal D dizilerinin arkasında durmuyor mu?

Geçen yıl ve ondan önceki yıl da sık sık yazmıştım televizyon dizilerinin başlayıp iki üç bölümden sonra bitme hadisesini... Ama hiçbiri bu yılki kadar hızlı değildi herhalde!

Kanal D dizi konusundaki açgözlülüğünü bu sezon da devam ettiriyor. Bir dizinin reytingi düşer düşmez hiç acımadan arkada bekleyen yeni diziyi yayına sokuyor. Hayır yani bu dizilerde oynayan oyuncular da öyle başarısız oyuncular değil, son derece profesyonel oyuncular. Ne diye bu teklifleri kabul ettiklerini ise ben anlayamıyorum. Aslı Enver, Buğra Gülsoy gibi oyuncuların rol aldığı Bana Artık Hicran De dördüncü bölümde yayından kaldırılınca işte bu yüzden herkes şok oldu.


Benim Adım Gültepe yerini Hayat Yolunda'ya bıraktı. Bana Artık Hicran De de Urfalıyam Ezelden'e. Farkında mısınız bu sezon Kanal D ne kadar kararsız, tahammülsüz, acımasız... Ekim oldu ama (tüm kanallar için söylüyorum bunu) daha adamakıllı bir "günün dizisi" bile yok. Kanal D'de başlamayı bekleyen yeni diziler de var üstelik: Şeref Meselesi ve Poyraz Karayel. Kanalın eski dizileri olan Yalan Dünya, Galip Derviş ve Ankara'nın Dikmeni'ne ise resmen yer yok! Kalmadı! Diziler başlayacak ama bir türlü başlayamıyor. Başlamaya yer bulamıyor. Kasım'a sarkarlar ben size söyleyeyim.

Hani Benim Adım Gültepe "sezonun dizisi" olmaya adaydı? Hani Bana Artık Hicran De'yi izleyici çok sevmişti? Bana Artık Hicran De'ye hicran değil elveda dedik, Benim Adım Gültepe'nin de yayından kaldırılacağı söyleniyor.


Meryem ve Songül aynı dizide olursa...

Meryem Uzerli'nin Ocak'ta Star Tv'nin yeni dizisi için Türkiye'ye geri döneceğini artık hepimiz biliyoruz. Geçenlerde, Songül Öden'in de Ocak'ta Star'da yeni bir diziye başlayacağı yazılıp çizildi. E benim aklıma da o bomba soru düştü tabii: Sakın bu ikisi aynı dizide olmasın! Off, düşünsenize, o zaman bu iki kadının aynı erkek için yapacağı kıran kırana aşk mücadelesi ne izlenir ama? Gerçi ikisi muhtemelen aynı dizide oynamayacaktır ama bir ihtimal tabii olabilirler. Ama Kıvanç ve Kurt Seyit misali, belki ikisinin dizisi de beklenilen reytingi sağlamaz... Kim bilir...


Shameless uyarlaması mı?

Yapma MED Yapım. Bak yani iyi düşün. Umutsuz Ev Kadınları'nda harika bir iş çıkardınız tamam ama Shameless sizi sersemletir. Yani niçin yeni bir uyarlamaya girişiyorsunuz ki? İlla 6 çocuk ve 1 babadan oluşan bir dizi çekmek istiyorsanız oluşturun kendi öykünüzü, kimseye de "Olmamış! Bu uyarlama hiç olmamış!" dedirtmeyin. Ferhan Şensoy, Frank karakterine fizik olarak birebir benziyor ama bu dizi bize uymaz ki. Zorlama yapmayın lütfen. Nasıl olacak bu iş diye vallahi kendime dert edindim, geceleri uyku uyuyamıyorum...

5 yorum:

  1. Vallahi dostum senin görüşlerine sonuna kadar katılıyorum. Bende Galip Dervişi bekliyorum yok haladır piyasada .Sanırım bu sezon dizi olayını biraz fazla abarttılar. Gerçekten güzel bir konuya değinmişsin.

    YanıtlaSil
  2. seksenler dışında yerli diziye bakmadığımdan rahatım yoksa senin gibi gıcık olurdum duruma sanırm :)

    YanıtlaSil
  3. Arka Sokaklar rating rekorları kırdığından olsa gerek, hala devam ediyor! Gündüz vakti Kanal D'ye zap bile yapamıyorum bu yüzden.

    YanıtlaSil
  4. geldim,,,gezindim,,,uye oldum..kaciyorum
    tabi sevgilerimi birakip:)

    YanıtlaSil
  5. medcezir ve kiraz mevsimi izliyom ben :)

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayanlar, anonim seçeneği ile yorum yapabilir... Yorumlarınız için çok teşekkür ederim!

KİTAP ALINTISI

Yeni romanım Benim Küçük Şaheserim'den bir alıntı:  "Kitaplar onun ecza dolabıydı. Hastalanırsa -ruhu hastalanırsa- hangi kitabı aç...