15 Ocak 2016 Cuma

BİR KÖY DAHA NE KADARINI KALDIRABİLİR?

Herkese merhaba! Ters Düz'ü okuyanlar bilir (gerçi blog aleminde okumayan kalmadı sanırım, çünkü hangi bloga girsem kitap hakkında yazılmış yazılar görüyorum; kitabımı okuduktan sonra üşenmeyip üstüne bir de uzun uzun yorumlar yazan sizlere, sevgili okurlarıma bir kez daha çok teşekkür ediyorum). Ya, ben bu parantezi açmadan önce ne diyordum? Hah, Ters Düz'ü okuyanlar bilir: 267 sayfa boyunca Bozbalık Köyü'nden aşklar, sırlar, ihanetler, gerilimler, entrikalar eksik olmadı. Kitabın son cümlesiyle Ters Düz bitti, ama aslında bittiği yerden diğer kitap başlıyor. Üçlemenin ikinci kitabında, adı şimdilik bende saklı kalsın, Bozbalık'ta işler iyice karışıyor! İlk kitaptaki olaylardan sonra, "Ece Duman ve ailesinin, aman pardon üvey ailesinin başına daha ne gelebilir ki?" demeyin, çünkü emin olun, daha başlarına hiçbir şey gelmedi! Ben şimdilerde harıl harıl ikinci kitabı yazmakla meşgulüm, hatta üçüncü kitapta bile neler olacağı belli. Ama yine de sizin ikinci kitapla ilgili fikirlerinizi merak ediyorum. Eminim çılgın tahminler çıkacaktır. Ters Düz'ü henüz okumayanlar olabileceğini de göz önünde bulundurarak, yani çok fazla detay ve spoiler vermeden, sürprizleri bozmadan, üstü kapalı bir şekilde sezdirerek, sizce ikinci kitapta neler olacağını düşündüğünüzü yazar mısınız? Yani dediğim gibi, neler olacağı zaten belli, ben yazıyorum, ama sizin düşüncelerinizi de acayip merak ediyorum! Sevgiyle (ve Bozbalık'ta) kalın! 

10 yorum:

  1. Ben hala alıp okumadım , birazda kızıyorum kendime çarşıya inip alacağım valla hemen de yorum yapaccağım

    YanıtlaSil
  2. ben sadece ece için aşk bekliyorum başka hiç bir şey tahmin edemiyorum ne olacağı ile ilgili :)

    YanıtlaSil
  3. kitabı okudum kurgu güzel genel olarak ama biraz daha hareket ve olay bekliyordum özellikle karakancolos lafını duyduktan sonra kitapta sadece bir kere geçmesi beni hayal kırıklığına uğrattı umarım devam kitaplarında gelir.. bu arada umarım bu yorum spoiler içermiyordur :-)))

    YanıtlaSil
  4. Süprizi kaçacak diye kitap hakkında yazılanlardan, yorumlardan uzak durmaya çalışıyorum Mert, bilgin olsun...

    YanıtlaSil
  5. Öncelikle sağlıklı bol başarılı bir yıl diliyorum.Ben biraz uzak kaldım çok şeyler olmuş güzel şeylerde oluyormuş :) kitabını en kısa zamanda edinip okurum genç adam :) bol başarılar.

    YanıtlaSil
  6. Simdi ne yazsam spoiler olacak diye korkuyorum, yoksa neler yazabilirim de kitabin devamiyla ilgili:) Ama deepin de dedigi gibi, coookk güzel bir ask diliyorum Ece icin (e kadiniz iste, yapacak birsey yok):) ve süpriz olsun diyorum, merakla bekliyorum. Sen en iyisini yazarsin nasil olsa:)

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayanlar, anonim seçeneği ile yorum yapabilir... Yorumlarınız için çok teşekkür ederim!

KİTAP ALINTISI

Yeni romanım Benim Küçük Şaheserim'den bir alıntı:  "Kitaplar onun ecza dolabıydı. Hastalanırsa -ruhu hastalanırsa- hangi kitabı aç...