28 Ocak 2022 Cuma

SULTAN PAPAĞANIM OLDU!


Artık bir sultan papağanı babasıyım, hem de daha sadece iki aylık...

Uzun zamandır bir kuş almayı/edinmeyi düşünüyordum, uzun uzun araştırmalarım ve en sağlıklı şekilde nereden alabilirim diye araştırma sürecim sonunda, sultan papağanı aldım...

Kuş ve papağan gibi hayvanlar kedi/köpek gibi olmadıkları için onları sokaktan ya da barınaktan sahiplenemiyorsunuz. Mecburen bir yerden almak zorundasınız. Ben, kuş açısından en sağlıklı yöntem olarak, Beşiktaş'taki bir kuşçu (petshop demek istemiyorum çünkü gerçekten kuş meraklısı ve sevdalısı bir insan) aracılığıyla, kuşun yetiştiricisinden aldım...

Tabii parayla...

Tabii bir kafes...

Ve kalamar kemiği, gaga taşı, enerji taşı, yemlik, suluk gibi gibi şeyler...

Artık instagram.com/ofluoglumert 'ten maceralarımızı an be an paylaşırım.

Ama ilk günden hayvancağızı evde bırakıp işe gelmek zorunda kaldım, aklım onda.

Acaba bensiz ne yapıyor?

İlk kitabım Ters Düz'ü satın almak için
Yeni kitabım Uçurum Zamanı'nı satın almak için 

3 yorum:

  1. Eve farklı bir hava getirir yeni ev arkadaşı:)

    YanıtlaSil
  2. Yeni bir sayfa açılıyor hayatınızda desenize :)

    YanıtlaSil
  3. Minik dostunuzu güle güle büyütün. Uzun sağlıklı güzel ömrü olsun. Benimde muhabbet kuşlarım vardı çok eskiden. Çok neşeli güzel hayvanlardı. Papağanlarda öyledir herhalde

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayanlar, anonim seçeneği ile yorum yapabilir... Yorumlarınız için çok teşekkür ederim!

KİTAP ALINTISI

"Yazın son günleri, insanın dünyayı değiştirebileceğine dair hâlâ içinde umut taşıdığı günlerdir. Ama ne zaman ki mevsim döner, işte o ...