18 Ekim 2022 Salı

FİYATSIZ KİTAPLAR...

Bu pahalılık durmuyor... Durmuyor!

Artık kitaplara etiket bile basılmıyor. 

Çünkü ekonomik kriz yüzünden her an her kitabın fiyatı artıyor. 

Etiketinde 20 lira yazan kitap 70 liraya satılıyor. 

Durum vahim... 

Ülkemizde kağıt fabrikası kurulmadıktan sonra yayıncılık özelindeki bu kriz zor çözülür gibi...

Benim yeni kitabım geçen yıl bu ay 42 liradan satışa çıkmıştı, çeşitli zamlardan sonra yayınevi şu an 96 lira yapmış...

Daha da artar bu gidişle...

Alacağınız kitapları alın a dostlar!

Kitap linkleri (tıklayın)

twitter.com/ofluoglumert

instagram.com/ofluoglumert 

7 yorum:

  1. Az önce 1Q84'ü sepete ekledim de elim titredi vallahi 162 TL diyor. Ne olacak bu halimiz bilmiyorum. Olan kağıt fabrikasına sahip çıkmayanlar yenisini de açmaz. Onlara değil olan bize oluyor nasılsa.

    YanıtlaSil
  2. Ben kütüphaneye ya da orada bulamazsam ikinci ele yöneldim artık.. Uzun zamandır kitap alışverişi yapmadım. O kadar çok şeyi elimizden aldılar ki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adsız dedi nedense. Bu ara pek sık oluyor

      Sil
  3. Kitaba para veriyor olmayı sorgulamaktan çıkıp, kitaba BU kadar para veriyor olmayı eleştiriyoruz artık. Ne kötü, haklısın.

    YanıtlaSil
  4. kitapların pahalılığına üzülüyorum hep. çok kötü oldu ya ve bunun sınırı yok giderek artıyorr

    YanıtlaSil
  5. Kütüphane müdavimi oldum el mecbur. Bir ara e-kitap okuyordum ama aynı tadı vermiyor. Ne olacak bu ekonominin hali Mert. 😯

    YanıtlaSil
  6. Fiyatlara yetişemez olduk:( Sevgiler… Persephone Blog’da sorun var yine:(

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayanlar, anonim seçeneği ile yorum yapabilir... Yorumlarınız için çok teşekkür ederim!

İMZA GÜNÜ

Henüz daha vakit var ama ön duyuruyu yapmış olayım: 12 Mayıs pazar günü Remzi Kitabevi'nde (Bağdat Caddesi, Suadiye) 15.00-17.00 saatler...