8 Mart 2024 Cuma

BENİM KÜÇÜK ŞAHESERİM'İN GERİ SAYIM HEYECANI!

Bugün, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü. İstanbul'da da dünkü güzel havanın aksine yağmurun hiç durmadan yağdığı bir gün. Üsküdar'dan Beşiktaş'a, Beşiktaş'tan Etiler'e geçerek yayınevim Remzi Kitabevi'ne gittim. Remzi Kitabevi'ne gittiğimde böyle bir sürprizle karşılaştım... Benim Küçük Şaheserim sizlerle 14 Mart'ta buluşacak ama matbaadan gelen ilk baskılar dumanı üstünde beni bekliyordu! Böylece kitabımla ilk kavuşmamı yaşamış oldum. 


Bu benim üçüncü kitabım ama yazdığım bir romanın basılı haliyle ilk kez karşılaştığım her sefer çocuksu bir mutluluk duymadan edemiyorum. Ve artık, romanın okuruyla buluşmasının geri sayımının heyecanı içindeyim... 

Kitap şimdi internet sitelerinde ön siparişte, haftaya perşembeden itibaren tüm seçkin kitabevlerinde! Ayrıca henüz kitap çıkmadan birkaç blog'da yazı görmeye başladım. Kitap çıkınca yorumlarınızı, yazılarınızı mutlaka bekliyorum. Heyecanıma ortak olan herkese kocaman teşekkürler. 💙

2 yorum:

Gmail hesabı olmayanlar, anonim seçeneği ile yorum yapabilir... Yorumlarınız için çok teşekkür ederim!

İMZA GÜNÜ

Henüz daha vakit var ama ön duyuruyu yapmış olayım: 12 Mayıs pazar günü Remzi Kitabevi'nde (Bağdat Caddesi, Suadiye) 15.00-17.00 saatler...