5 Mart 2024 Salı

BENİM KÜÇÜK ŞAHESERİM, 14 MART'TA REMZİ KİTABEVİ ETİKETİYLE ÇIKIYOR!


"Kana bulanacak bir gündü ve güneş bile bunu biliyormuşçasına kıpkızıl doğmuştu."

Kütüphanede çalışan ve yazar olmayı delicesine arzulayan bir genç kız… Edebiyatla kafayı bozmuş bir doçent… Basılan kitabını yok etmek isteyen gizemli bir yazar… Ve onları bir araya getiren o kitap...

Remzi Kitabevi'nden Benim Küçük Şaheserim, okuru insan ruhunun derinliklerine, tuzaklarla dolu arzulara, aşk ve cinsellik arasındaki hassas sınırlara doğru bir yolculuğa çıkarıyor.

14 Mart'tan itibaren tüm internet sitelerinde ve seçkin kitabevlerinde!


8 yorum:

  1. Emeğinize sağlık, okuru bol olsun ✨

    YanıtlaSil
  2. İlk kitabınızı okumuş, kitap hakkında bir yorum da yazmıştım.
    Zamana karşı yarışıyorsunuz. Kutlarım.
    Remzi Kitabevi her zaman iyi şeyler çağrıştırır bende.
    Sağlıkla güzel günlere.

    YanıtlaSil
  3. Sizi hatırlıyorum, eskiden başka nicklerde yine buralardaydim başka kitaplarınız da vardı, tebrik ederim. :)

    YanıtlaSil
  4. Şahane haber, ilk fırsatta alıp okumayı isterim, sevgiler 🌟🌺

    YanıtlaSil
  5. Yeni kitabınız hayırlı olsun, bol bol okunsun. Elinize emeğinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  6. Hayırlı olsun
    kapağa bayıldım
    bol okurlu olsun

    YanıtlaSil
  7. Merhaba, kitabın konusu ilgimi çekti,en kısa zamanda alıp okumak istiyorum.Hayırlı olsun.

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayanlar, anonim seçeneği ile yorum yapabilir... Yorumlarınız için çok teşekkür ederim!

İMZA GÜNÜ

Henüz daha vakit var ama ön duyuruyu yapmış olayım: 12 Mayıs pazar günü Remzi Kitabevi'nde (Bağdat Caddesi, Suadiye) 15.00-17.00 saatler...