8 Kasım 2013 Cuma

140 KARAKTERLİK TESPİTLER # 2

Akıllı telefonlarımız olmadan önce ne yapıyorduysak onları yapalım. Ha pardon aklımızı kullanıyorduk.

Bu keskin soğuk altında beklerken bedenim ikilemde kaldı: Hasta olsam mı olmasam mı?

Bazı insanları birbirine düşürmekten hoşlanan insanlara itiraz edince dışlanan insanların her zaman yanında olan insanlara katkıda bulunm...

A: Geç anlıyor arkadaş herhalde...
B: Yok ya... Güldüm, sonra ses geldi!

Kitapçıdan çıkmak bilmiyorum. Kapanırken saklanıp gece boyunca (dikizleyen görevli-yer işgal eden boş müşteri de yokken) keyif mi yapmalı?

Karaköy'de nezih bir mekan diye gittiğim Fasuli'de menüdekinden fazla bir hesap ödedim, itiraz ettiğimdeyse garson: "Sana yaranamadık!"


Üstünde düşüne düşüne yazdığım 100 tweet'i geride bırakmışım. Geri dönüp hepsini okuyacağım. Kitap gibi.

Kahve falı varsa ayran falı da pekala olabilir. Üç vakte kadar yeni bir tweet atacaksıııın...


Kendinizden birinci çoğul şahıs olarak bahsetmeyin. Siz birinci tekil şahıssınız ve bir ortaklığın sözcülüğünü yapana dek öyle kalacaksınız!

 
Kendini çoğullaştıranlar hep tekil kalacaklar. Bence.

Mesaj sesim "whistle"ı duyan anneannem "Ne güzel ıslık çalıyorsun!" demesin mi... Kendisi de tablet dünyasına uyum sağlamış biridir oysa...

It is easy to wake up early because I am a morning person. But it is difficult to wake up early because you are a night owl.

"Şekersiz sakız"ların ağızda bal tadı bırakması reklam dünyasının "tatlı" yalanlarından biri değil midir?

"I'm at..." diye başlayan tweet'leriniz ne kadar yalnız ve gösterişçi biri olduğunuzu gösteriyor. Bence.

Özür dilerim ama haksız mıyım?

Yakında hangi tuvalet kapağında oturduğumuzu yazacağımız bir "sosyal medya" aracı çıkacak diye korkar hale geldim! Hayal gücümün sınırı yok.

İlk defa tanışmanın ikinci dakikasında da "Siz" diye hitap etmeyi sürdüren biriyle karşılaştım. Nasıl mutluyum anlatamam!

Yine en erken ben uyandım, en erken ben kalktım galiba. Saatin alarmını çalmadan kapatan tek kişi benim kesinlikle.

https://twitter.com/ofluoglumert

1 yorum:

Gmail hesabı olmayanlar, anonim seçeneği ile yorum yapabilir... Yorumlarınız için çok teşekkür ederim!

YENİ ROMANIM BENİM KÜÇÜK ŞAHESERİM ÇIKTI! ARTIK SİZİNDİR...

Üçüncü romanım Benim Küçük Şaheserim, Remzi Kitabevi etiketiyle bugün çıktı! Bu yeni romanımda,  Remzi Kitabevi'nin paylaştığı videoda ...