11 Aralık 2014 Perşembe

KENDİMLE İLGİLİ (KENARDA KÖŞEDE KALMIŞ) 17 BİLGİ DAHA


1-17
18-34

35. İstanbul'un kalabalığını pek sevmiyorum.
36. Ihlamuru çok severim. Tarçınlı salep de kış favorimdir.
37. Kahve insanı değil çay insanıyım.
38. Ama vanilyalı, köpüklü, aromalı kahveyi çok severim.
39. Sadece sert kahveyi sevmem.
40. Neyse, yine de genel olarak bir çay insanıyım.
41. Atıştırmalıkları çok severim.
42. Kurabiye, kek, kraker ve galetanın her çeşidine bayılırım.
43. Yemek olaylarını sevmeme rağmen zayıf biriyim.
44. Sanırım enerjim çok yüksek olduğu için şişmanlamıyorum ki bu bence iyi bir şey.
44. Sabah çok erken kalkarım.
45. Blog'uma girmeden bir gün geçiremem.
46. Her ay bir sürü dergi alırım.
47. Arabada midem bulanmadan dergi/kitap okuyabilirim.
48. Bisiklet sürmekten büyük keyif alırım.
49. Çizim ve çizgi roman yapıyorum.
50. Sizi seviyorum.

7 yorum:

  1. Sağol bizde seni seviyoruz, küçüksün müçüksünama akıllı bıdıksın :)
    Kızma şaka bunlar tabii :)

    YanıtlaSil
  2. Daha öncede yazmıştım lütfen şu yorumlar kısmının yazı karakterini ve puntosunu değiştirir misin? diye. Benim gibi başka ricalar da olmuştu. Ama hala değiştirmedin. Oysa her sabah ilk iş bloğuna gelen yorumları okumak ve istatistiklere bakmak olduğun yazmışsın. Biz de o yorumları yazan ve istatistik oluşturanlar olarak şu yorumları seninle birlikte okuyabilsek. Sadece senin yazılarını değil yorumları da okumak eğlenceli sen de bunu çok iyi biliyorsun. Ufak bir serzeniş sadece benimki. Değiştir artık şu yorum yazı karakterini yoksa 51. maddeyi >: ( biz ekleyeceğiz... Sevgiler :)))

    YanıtlaSil
  3. Kahve ve cayi severim.Yemek olaylarini severim ama maalesef hemen Kilo alirim.
    Yorumlardaki yazi karekteri,gözleri yoruyor gercekten.

    YanıtlaSil
  4. Değiştirmeyi sizden çok ben istiyorum ama nereden nasıl değiştireceğim bulamıyorum. Buradan da yazmıştım ama cevap veren olmadı. Biliyorsanız söyleyin. :)

    YanıtlaSil
  5. kahve ve enerji maddeleri dışında aynı ben :D

    YanıtlaSil
  6. Yazdıklarının bir çoğuna bende katılıyorum...
    Kurabiye,kek ıvır zıvır yemeği seviyorsan tariflerimin çoğu sana hitap ediyor :)

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayanlar, anonim seçeneği ile yorum yapabilir... Yorumlarınız için çok teşekkür ederim!

KİTAP ALINTISI

Yeni romanım Benim Küçük Şaheserim'den bir alıntı:  "Kitaplar onun ecza dolabıydı. Hastalanırsa -ruhu hastalanırsa- hangi kitabı aç...