8 Ekim 2015 Perşembe

GEL KARŞI BAKKAL HASAN AMCA, GEL... SANA DA SÖYLEYEYİM TC NUMARAMI...

Tamam, bilgi çağında yaşıyoruz. Tamam, teknolojiyle iç içe yuvarlanıp gidiyoruz. Tamam, internet hayatımızın her alanında var ama bu kimseye kimsenin özel hayatına ve özel bilgilerine burnunu sokma hakkını vermez, vermemeli!

Günümüzde TC kimlik numaramızı sormayan/bilmeyen kalmadı herhalde! Mağazadan bir şey alıyorsun TC, bakkala gidiyorsun TC, otobüse biniyorsun TC, otobüsten iniyorsun TC, su içiyorsun TC... Bu nedir ya? Hayır ne yapıyorlar bu TC'lerimizle, ben onu merak ediyorum esas!

En son, bizim yurdun wifi'si değişti. Yeni internete girmek için bizden şifre yerine ne istediler? BİNGO! DOĞRU TAHMİN: TC kimlik numaramızı! Böyle bir şeye kimin hakkı var? Yine doğru bildiniz: Kimsenin!

TC kimlik numaramız artık dillerde sakız oldu... Artık TC kimlik numaramızı bilmeyen kalmadı... Bu nasıl iştir ben anlamadım, anlayamadım...

(Neyse, biraz içimiz açılsın diye, şu aşağıdaki ayakkabı/bahçe fotoğrafımı koyayım!)

 

6 yorum:

  1. özellikle hat çıkartırken ve hesap açtırırken havada uçuşan n.cüzdanı fotokobileri beni daha fazla çileden çıkarır.

    YanıtlaSil
  2. gerçekten katılıyorum bu TCler ağzılara sakız oldu, ne yapmalı bilmiyorum?...

    YanıtlaSil
  3. bi de her yerde tlf numarası istiyolar o yüzden bi sürü telefon sapığı var artık yaaa.

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayanlar, anonim seçeneği ile yorum yapabilir... Yorumlarınız için çok teşekkür ederim!

KİTAP ALINTISI

Yeni romanım Benim Küçük Şaheserim'den bir alıntı:  "Kitaplar onun ecza dolabıydı. Hastalanırsa -ruhu hastalanırsa- hangi kitabı aç...