18 Şubat 2015 Çarşamba

BATTANİYE ALTI ETKİNLİKLERİ - 3

İstanbul'da artık her pazartesi hava soğur, her salı felaket kar yağar ve çarşamba perşembe de o karlar erir mi oldu nedir?


Feist - How Come You Never Go There: Indie pop, folk ve caz sularında gezinen Feist'ten nefis bir şarkı, nefis bir klip.


Göksel - Sen Orda Yoksun: Göksel'in yeni albümünün çıkış şarkısı.


O Hayat Benim, Gönül İşleri, Şeref Meselesi: Özellikle pazar akşamları ekranda tam bir reyting mücadelesi yaşanıyor. O Hayat Benim, Gönül İşleri ve Şeref Meselesi adeta birbiriyle savaşıyor! Gittikçe kızışan ve tansiyonu yükselen olayları nedeniyle O Hayat Benim son birkaç haftadır 1.liğini kimseye kaptırmıyor. Şeref Meselesi artık Gönül İşleri'ni geçerek 2. olmaya başladı. Dram olarak başlayan ama neredeyse komediye dönüşen Gönül İşleri ise ne yazık ki 3.lüğe geriledi. Oysa senaryodaki dram dozunu biraz daha artırsa Şeref Meselesi'ni de O Hayat Benim'i de geçebilecek harika bir oyuncu kadrosuna sahip. Durum şimdilik böyle. Dışarıda kar yağarken isterseniz O Hayat Benim'in polisiyesinde gözyaşlarına boğulun, isterseniz tebessümle Gönül İşleri'ni seyredin. Seçim sizin.

Bates Motel: Alternatif bir yabancı dizi. Bates Motel. Daha önce uzun uzun bahsettiğim için şimdi sadece 3. sezonunun 9 Mart'ta başlayacağını söylemekle yetiniyorum. Bu -8 derecelik havada yeni sezon başlayana kadar ilk 2 sezonun bölümlerini bitirirsiniz, eminim ben. Bir anne-oğul arasındaki ilişkiyi temel alıyor dizi. Cinayeti bol, gerilimi yüksek. 2. sezon, 1. sezona göre daha pasif kalsa da, 3. sezon için beklentilerimiz yüksek!


3 yorum:

  1. İwit:) Bir de okullar tatil olur oldu sık sık:)) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. bak bu serinin şarkılarını tuttum ben, arada açar dinlerim artık :)

    YanıtlaSil
  3. göksel yeni albümü bayılıyooom :) ben kardeş payı izliyom :)

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayanlar, anonim seçeneği ile yorum yapabilir... Yorumlarınız için çok teşekkür ederim!

KİTAP ALINTISI

Yeni romanım Benim Küçük Şaheserim'den bir alıntı:  "Kitaplar onun ecza dolabıydı. Hastalanırsa -ruhu hastalanırsa- hangi kitabı aç...