25 Nisan 2017 Salı

STOCKHOLM TAVSİYELERİNİZ VAR MI?


Merhaba! Fotoğrafı burada, Malmö'de çektim.

Ah, İskandinavya'nın bu pastel renkli evleri karşısında hayallere dalmamak mümkün mü...

Kim bilir nasıl insanlar yaşıyor içeride? 

Hmm, bir düşünelim. 

Birinci katta bir opera sanatçısı, ikinci katta bir film aktrisi, üçüncü katta bir dedektif romanları yazarı, hemen üstünde de dedektifin ta kendisi oturuyor olabilir mesela? 

Tamam, biraz daha zorlarsak bana da bir daire düşecek bu apartmanda!

Bu arada, yakında Stockholm'e gidiyorum! 

Evet, Ejderha Dövmeli Kız'ın baş karakterleri olan Mikael Blomkvist ve Lisbeth Salander'in memleketi olan Stockholm'e! 

Oraya gitmeden İsveç'ten döneceğimi düşünmüyordunuz herhalde, değil mi? 

Mutlaka gitmem/gezmem gereken yerleri, yemem gereken lezzetleri bana yazın, tavsiyelerinizi bekliyorum!



facebook.com/ofluoglumert 

2 yorum:

  1. Merhaba:) Ben Erasmus'a Polonya'ya gitmiştim. Çok küçük bir şehirdi; Bialystok. Ama çoook eğlenceliydi. Mükemmel bir tecrübe. Hala görüştüğüm arkadaşlarım var. Brezilya'dan bile arkadaşım var. İskandinav ülkelerine yakındım ama gidemedim maalesef. Param bitmişti. Nasıl isterdim öyle bir yerde yaşamayı... Keyfini çıkarın:)

    YanıtlaSil
  2. görmedim ama bi dolu blogçu var tabisi giden. anlatırsın sonra :)

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayanlar, anonim seçeneği ile yorum yapabilir... Yorumlarınız için çok teşekkür ederim!

KİTAP ALINTISI

Yeni romanım Benim Küçük Şaheserim'den bir alıntı:  "Kitaplar onun ecza dolabıydı. Hastalanırsa -ruhu hastalanırsa- hangi kitabı aç...