27 Mart 2019 Çarşamba

ŞU SIRALAR ELİMİN ALTINDA YENİ ÇIKMIŞ HANGİ KİTAPLAR VAR?


İlber Ortaylı - Bir Ömür Nasıl Yaşanır? (Kronik Kitap)
Josh Malerman - Carol Gömülmeden (İthaki Yayınları)
Stephen King - Hayatı Emen Karanlık (Altın Kitaplar)
Vladimir Sorokin - Tipi (Can Yayınları) 
Lisa Halliday - Asimetri (Domingo Yayınları)


Maxi Dylan Dog / Old Boy - Aylık Albüm (Lal Kitap)
Roy Jacobsen - Beyaz Deniz (Yapı Kredi Yayınları)
Volker Kutscher - Gereon Rath'ın Üçüncü Vakası (İletişim Yayınları)
Herman Melville - Veranda Öyküleri (Vakıf Bank Kültür Yayınları)
Selim Şeker - 5G Nesnelerin İnterneti ve Sağlığımız (Hayy Kitap)

Sosyal medya hesaplarım:

7 yorum:

  1. Bir Ömür Nasıl Yaşanır okusam iyi olucak sanırım...

    YanıtlaSil
  2. Beyaz Deniz'i okudum, Tipi'yi ve Volker Kutscher'in ilk kitabını(Islak Balık) okuyacağım. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. Panait İstradi kitapları tavsiye ediyorum bir de :)

    YanıtlaSil
  4. Ilber Ortayli'nin kitabini ben de aldim. Bakalim ne zaman okuyacagim.

    YanıtlaSil
  5. heeey dylan dog yeni ha oleey yaaa :)

    YanıtlaSil
  6. Kesinlikle Stephen King - Hayatı Emen Karanlık tercih ederim... 👍

    YanıtlaSil
  7. Güzel ve değerli kitaplar bunlar teşekkürler.

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayanlar, anonim seçeneği ile yorum yapabilir... Yorumlarınız için çok teşekkür ederim!

KİTAP ALINTISI

Yeni romanım Benim Küçük Şaheserim'den bir alıntı:  "Kitaplar onun ecza dolabıydı. Hastalanırsa -ruhu hastalanırsa- hangi kitabı aç...