10 Mart 2014 Pazartesi

KARAKÖY'ÜN HIZINA YETİŞİLMİYOR!


İstanbul hızlı yaşayan bir şehir, kabul. Ama onun hızına yetişemediğimiz bir semti varsa o da Karaköy'dür. Her geçen gün yeni bir mekanın açıldığı Karaköy'de kafeleri takip etmeyi bırakalı çok oldu. Ama o civarda bir de bunlar varmış, daha yeni öğrendim:

Kamondo merdivenleri

 
Görüntüsü de, tarihi de ilginç! En kısa zamanda oraya ben de gitmek istiyorum. Fotoğraf da çekilirim tabii. Twitter'a veya facebook'a koymak için değil canım, yazacağım yazının altında paylaşmak için.
 
Tophane Art Walk
 
 
Tamam, şehirde yeniyim ama geldiğinden beri İstanbul Modern başta olmak üzere sanat galerilerine bayılan biri olarak burayı nasıl bilmediğime şaşırıyorum. Üstelik öğrendiğimde, şubatın yirmi üçündeki herkese açık olan ücretsiz etkinliği çoktan geride kalmıştı... Ne diyelim, geç olsun da güç olmasın bari.

Yeni kafeler, ama...

Karaköy'de şimdilerde de Bi Nevi ve Press adlı mekanlar yeni (Yani, Karaköy'ün tarihinde çoktan gömüldüler aslında çünkü açılalı bir ay geçti). Ben ikisine de gitmedim, sanırım gitmeyeceğim de. Eh, öyle her açılan kafeye gitseydik... Zaten bence hiçbiri de Dem'in verdiği lezzeti veremez. Yahu Dem Karaköy'ün maskotu be!

Ünlüler nerede?

O değil de, beni kandırdılar herhalde... Yahu o kadar Karaköy'deyim, daha doğru düzgün bir tanecik bile ünlü göremedim! Yani beşinci sınıf ünlüsüne bile razıyım, o derece! Gazetede her gün okuyoruz, ama gerçekte göremiyoruz sizi ey oyuncular ve şarkıcılar! Gerçi sizin göründüğünüz saatlerde ben mışıl mışıl uyuyor oluyorum ya...

1 yorum:

  1. :)

    ünlüler gece geziyo yaaa. kafelerde barlarda. seba var pideci orda arabada irmik helvası satıcısı var. kaçırmaaa.

    tophane art walk'ı parça parça geziyom yaaa :) o broşürle :)

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM!