26 Mart 2014 Çarşamba

TAKE A BREAK

 
Deep böyle tanımlamış blogumu: Kültür - sanat - günlük - yaşam - edebiyat. Bu haftaki blog bölümünde benim bloguma yer vermiş. Görsel olarak da yukarıda gördüğünüz gibi dergimin mart sayısının kapağını kullanmış. Deep genelde yeni açılan ya da çok fazla tanınmayan blogları tanıtıyor. "Sen onlardan değilsin." dedi. "Buna ihtiyacım olabilir." diye espri yaptım ben de. Sonra bir baktım, gerçekten de benim reklamımı koymuş köşesine!
 
Bir de Deep'in bu reklamına tıklayıp bloguma gelenlerin sayısına baktım: Çok az!
 
Sonuç: Size gelmek isteyen takipçinin önüne engeller de koysanız ne yapıp edip o kişi blogunuza geliyor, ancak size gelmek istemeyen takipçinin burnunun önünde de olsanız gelmiyor. Bazen bana da, "Reklamımı yapar mısın?" diye yorum bırakanlar ya da mail atanlar oluyor, ancak gördüğünüz gibi, bu yöntem de bir yere kadar etkili.
 
*
 
Bu ay kaç yayın paylaştığıma baktınız mı? Neredeyse her gün değil bir, iki yazı yazmışım! Aslında birkaç aydır blogumla çok ama çok fazla ilgileniyorum ve bu durum hem vaktimden hem de hızlanmam gereken romanımdan çalıyor.
 
Bir "take a break" rica ediyorum sizden.
 
Bakalım kaç gün sürecek?
 

5 yorum:

  1. Bence reklama gerek yok, dediğin gibi gelen geliyor. Blog okuyucuya hitap ediyorsa, her zaman yorum bırakmasa da takip ediyordur.

    Ben kendi açımdan öyleyim de..

    YanıtlaSil
  2. bence de reklama çok gerek yok. Ben bi kaç kişiye yeni blogumun adresini verdim. Ve sonuçtan da çok memnunum. izleyici kitlesi o kadar önemli değil ama bi kaç kişinin de yorum yapması insanı mutlu ediyor.

    YanıtlaSil
  3. bugünlerde bloglara üye olma gadgetı bozuk. bununla ilgili de olabilir. yazı açısından bakarsak, günde 1 yazıyı geçmemek lazım, bence :) üyelikte aslında, üstte başak arkadaşın dediği doğru. sen yaz, gelen bulup geliyor zaten. ve keyfini hiç bozma. sabırlı ol. :)

    YanıtlaSil
  4. Beklentisiz yazmaya devam ettiğinde ibre senden yana dönecektir.Mimlenenleri okuyorsan hemen hepsinde "blog tanıncaya kadar bir süre geçiyor" deniyor.Bence sabırla yazmaya devam etmelisin :)
    ps:İzleyici olarak üye olunamıyor sorun var genelde.

    YanıtlaSil
  5. Verdiğiniz "break" 4 günde bitmiş, romanınızı kısa zamanda okuruz umarım :)

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayanlar, anonim seçeneği ile yorum yapabilir... Yorumlarınız için çok teşekkür ederim!

KİTAP ALINTISI

Yeni romanım Benim Küçük Şaheserim'den bir alıntı:  "Kitaplar onun ecza dolabıydı. Hastalanırsa -ruhu hastalanırsa- hangi kitabı aç...