16 Mart 2015 Pazartesi

ESPRİLİ MONT, PEYNİRLİ KEK VE YURT DIŞI ÖNERİSİ

"Kişisel yazmıyorsun/Daha sık kişisel yaz" diyenler için bugün genel hatlarıyla neler yaptığımı anlatayım dedim ben de...

Cuma günü Zerrin Tekindor'lu, Şükrü Özyıldız'lı, Tardu Flordun'lu, Nilperi Şahinkaya'lı "Kim Korkar Hain Kurttan"ı seyretmeye gittim. Açıkçası, oyun beni pek çok açıdan şaşırttı. Nedenlerini oyun hakkındaki yazımda yazacağım yarın.

Tam bahar geldi, yaz geliyor diyoruz, ama yok, havalar yine soğuk. Bu hafta daha da soğuyup beş derecelere düştü. Ben atkılarımı dolaba kaldırmıştım ama sanırım biraz aceleci davranmışım.

Bugün sırt çantası almak için İstiklal Caddesi'ndeki bir mağazaya girdim öylesine. Mağazada sırt çantası yoktu, ama çok güzel bir monta rastladım. Uzun zamandır arıyordum bu tarz bir montu, ama istediğim gibi bulamıyordum. Gerçekten çok şık, aynı zamanda esprili bir monttu bu. Biraz tereddütte kaldıktan sonra aldım. İlle de merak eden olursa bir ara fotoğraf çekilirim!


Sonrasında Kafe Ara'ya gidelim dedik. Burası fotoğrafçı Ara Güler'in kafesi. Adı gibi Galatasaray Lisesi'nin hemen yanındaki bir ara sokakta, ama ismini elbette Ara Güler'in "ara"sından alıyor. Dışarıda da oturanlar vardı ama biz içeriyi tercih ettik. İçerinin atmosferi gerçekten çok sıcak, çok samimi. Raflardaki renkli çaydanlıklar ve eski siyah beyaz İstanbul fotoğrafları hemen dikkatleri çekiyor. Nostaljik bir yer burası. Arka fonda müzik çalıyor, ama kalabalık olduğundan bir o kadar da gürültülü. İlk katta hemen her yer dolu olduğundan asma kata çıktık biz de. Peynirli kremalı kek yedim ben çay eşliğinde. Yanında da vişne veya karamel sosu vardı, ben vişneyi tercih ettim, ama aklım karamellide kalmadı desem yalan olur. Sos değil, bildiğiniz reçeldi bu! Neyse. Bu kek fazlasıyla cheesecake'i andırıyordu ama biraz tatsız tuzsuzdu. Yani öyle pek de lezzet alabildiğimi söyleyemem. Merak edenler için kek 13, çay 4 lira. Karaköy Dem'deki çayları pahalı buluyoruz ama işte görüyorsunuz, artık her yer fiyatları yukarı çekmeye başladı, biz de bunları normal karşılamaya başladık... (Sahi, bir ara İstanbul'daki en sevdiğim 5-10 kafeyi yazayım ben burada.)

Bu yaz yurt dışı çalışma kampına gitmeyi düşünüyorum. İki haftalık falan oluyor bu kamplar. Daha önce hiç gitmedim ve artık ertelemeyip bu yaz gitmeyi istiyorum. Bir sürü değişik kamp var, bunlar hakkında eğer gitmediyseniz bilip bana fikir veremeyebilirsiniz,
 ama ülke/şehir olarak "Mert bak şurayı öneririm/Şuralara gitmelisin/Şurada şu var" diye önerilerinizi, tavsiyelerinizi bu yazının yorum kutusuna bekliyorum. Haydi yazın yazın!

4 yorum:

  1. Kocakarı soğukları bunlar. 11 i ile 18 i arasında olur:-) Az kaldı, yakında gerçekten bahar gelir:-)

    Montu merak ettim:-)

    YanıtlaSil
  2. nerde ne var nasil olur bilmiyorum ama elindeki seçenekler arasinda Strasbourg/Fransa olursa bir degerlendir derim gerçekten duzenli yasamasi kolay bir ogrenci sehri burasi ayni zamanda da çok gezip gorecegin yerler var, bu arada montu da merak etmedim diil

    YanıtlaSil
  3. Güzel bir gezi yazısı. Bu tür yazıları severek okurum.

    YanıtlaSil
  4. LOFT MONT İLE CASUAL VE ŞIK BİR KIŞ YAŞAYIN
    Sonbahar ve kış aylarında en çok giyilen giysilerden biridir montlar ve özellikle bu mevsimlerde sokak modasının da en önemli parçasıdır doğal olarak. Casual giyim denilince akla gelen ilk markalardan biri olan loft mont modelleri ile her sene olduğu gibi bu yıl da sokak modasına ismini hem de altın harflerle yazdıracak. Ünlü markanın imzasını taşıyan mont modelleri kadınlar ve erkekler için ayrı ayrı üretildiği gibi markanın yeni sezon koleksiyonunda unisex montlar da alıcılarını bekliyor.

    Kadın montları ile hem casual hem feminen görünüm

    Kadınlar için hem sezon renklerine hem de trendlerine uygun olarak tasarlanıp üretilmiş olan loft mont modelleri casual görünüm ile feminenliği bir arada yaşama şansı sunuyor tüm hanımlara. Gündelik hayatta kot pantolon ya da eşofmanlarla kombinleyerek soğuk günleri enerjik bir havada geçirmek için mükemmel bir seçenek olan loft mont modelleri tüm ünlü ve kaliteli markaları aynı çatı altında beğeniye sunan markagez.com vitrinlerinde sizleri bekliyor. Geniş renk seçeneklerinin yanı sıra farklı kesimlere sahip montları yalnızca gündelik hayatınızda değil dilediğiniz her an ve her tarz kıyafetlerle kombinleyerek şıklığı kolayca yakalamak için yapmanız gereken tek şey markagez.com’u ziyaret etmek!

    Şıklığına önem veren beylere özel modeller

    Markanın koleksiyonunda tabi ki şıklığına önen veren beylerin de ilk görüşte bayılacağı montlar da bulunuyor. Erkekler için üretilmiş olan loft mont modelleri spor çizgileri ile dikkat çekerken modern erkeklere adeta şıklığın anahtarını sunuyor. İşlevsellikleri ile de ön plana çıkan loft mont modelleri ile sonbahar-kış ayları boyunca şık görünürken soğuktan ve yağmurdan da korunarak kış sokaklarının tadını sonuna kadar çıkartabilirsiniz.

    Ancak tüm bunlar için öncelikle sadece loft mont değil Türkiye’nin ve dünyanın en ünlü markalarının üretimi olan ve onlarca online alışveriş sitesinde satışa sunulan en şık mont modellerini bir arada bulabileceğiniz modern zaman alışveriş merkezi markagez.com’u ziyaret etmeniz ve en şık montları incelemeye başlamanız gerekiyor. Unutmayın, bu kışı hem şık, hem rahat hem de trend geçirmek istiyorsanız şimdiden harekete geçmelisiniz!

    http://www.markagez.com/loft-mont-erkek

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayanlar, anonim seçeneği ile yorum yapabilir... Yorumlarınız için çok teşekkür ederim!

KİTAP ALINTISI

Yeni romanım Benim Küçük Şaheserim'den bir alıntı:  "Kitaplar onun ecza dolabıydı. Hastalanırsa -ruhu hastalanırsa- hangi kitabı aç...