5 Mart 2015 Perşembe

SERÇE SARAYI KAPILARINI AÇIYOR


Serçe Sarayı kapılarını açıyor... Peki o kapının ardında ne var?

Bu akşam Star'da harika bir dizi başlıyor! Zaten, perşembe akşamları Kocamın Ailesi veya Kurtlar Vadisi izlemediğinizi varsayarak, tam da böyle bir dizi arıyor olduğunuzu tahmin edebiliyorum. İşte perşembe akşamlarını dolduracak olan dizimiz başlıyor! Serçe Sarayı'yla ilgili dikkatimi çeken ilk şey adı. Yani bana Sırça Köşk adlı öyküyü andırıyor. Pek başarılı/zeki bir isim değil ne yazık ki. Cast'ta da müthiş bir tembelliğe gidilmiş: Daha önce İntikam dizisinde Beren Saat'in erkekleri olarak izlediğimiz Mert Fırat ve Alican Yücesoy bu sefer Songül Öden'in etrafında...


İntikam'da Beren Saat'in erkekleri olarak izlediğimiz Mert Fırat ve Alican Yücesoy'u...
...Serçe Sarayı'nda Songül Öden'in etrafında izleyeceğiz...
 
Yaratıcı bir cast çalışması gerçekleştirilmediği, cast'ta kolaya kaçıldığı belli. Yine de, Umutsuz Ev Kadınları'ndaki Yasemin karakteri ile iyice can ciğer kuzu sarması olduğumuz Songül Öden'den bahsediyoruz. Onun hem güldüren hem ağlatan performanslara imza attığını tiyatrodan da, sinemadan da, ekranlardan da biliyoruz (Tiyatro performansı hakkındaki yazım için tık tık). İşte tam da bu nedenle bu perşembe akşamı Star'a bakmanızı öneririm. Bu diziye bir şans verelim. Ayrıca daha başlamadan pek çok Arap ülkesine satıldığını da not düşeyim.


Satılmaktan söz açılmışken, bizim vakti zamanında hiç kimsenin izlemediği, hatta reytinglerde dibe çakılan dizimiz Son'un hakları Amerika'ya satıldı! Böylece Türk televizyon tarihinde ilk kez bir dizi Amerika'da uyarlanacak. Ekranlarımızda dönen zeki senaryolar bizde ilgi çekmiyor belki ama, Amarıkalı bunun değerini biliyor demek ki...

Güncelleme: Serçe Sarayı ilk bölümüne rağmen çok iyi reytingler aldı. Zamanla 1. olacağına eminim ben...

6 yorum:

  1. oleeeey bak alicanla mert benim çok sevdiklerim yaaa :) alican şubat dizisinden seviyorum merti de filmlerinden :) ya boşver yaaa kardeş payı hastasıyım yaaa. yutuptan bipsiz versiyon izliyom o hepsinden iyi yaaa :)

    YanıtlaSil
  2. İlk bölümünü izledim. Aslında son yıllarda izlediğim tek yerli dizi olan Aramızda Kalsın adlı dizinin yerine izleyeyim bari dedim ama melodram olduğunu görünce keyfim kaçtı. Dizi kaliteli olabilir, oyunculuklar da iyi ama içim şişiyor melodram izlerken. Zaten sabırsızım, uzun süre tv karşısında oturamıyorum. Bir de iç acıtıcı şeyler izleyemiyorum. Yine de belli olmaz, annem sayesinde izlemeye devam edebilirim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız biraz gülmek istiyoruz diziler benide şişiriyor ablacım....onların derdi beni de geriyor...Mesela asla vazgeçnem i izlediğinde sinirim bozuluyor....

      Sil
  3. Internet bağımlısı ve dizikolik bir toplumun üyesi olarak
    artık yerim yok bu diziye başlayamam...ısrar etmeyin lütfen!!!!

    YanıtlaSil
  4. ben sevdim valla :) tabii merti alicanı ve serkanı bi de mahalleyi :)

    YanıtlaSil
  5. songül ödeni çok beğeniyorum ama diziyi seyredermiyim bak onu bilmiyorum.unutmazsam bakacağım.

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM!