10 Nisan 2017 Pazartesi

HELLİM PEYNİRLİ FALAFEL DÜRÜMÜM


Malmö'de kebap, döner, dürüm, falafel, humus gibi pek çok yiyecek var; dünyanın pek çok yerinden, özellikle de Türkiye ve etrafındaki ülkelerden (bir ara bu konuyla ilgili detaylıca yazmak istiyorum)... Dünkü falafelimi, Şehir Kütüphanesi'nin oradaki Super Falafel'den aldım. Çok kalabalıktı, önünde kuyruk vardı. Falafeli şehrin her yerinde 15-25 SEK'e bulabilirsiniz, ben hellim peynirli falafel aldım, 35 SEK'ti (14,50 TL), tadı inanılmazdı, kesin tekrarlayacağım! Humuslu, cacıklı falafeller bile var, düşünün... Zaten Malmö'de en ucuz olan şey falafel kesinlikle. Ekmek ve bisküvinin falafelle aynı fiyat olduğunu düşünmek istemiyorum. Arkadaşlar, İsveç dünyanın en pahalı ülkelerinden! İsveç'te Erasmus yapmak istiyorsanız, kesinlikle iki kez düşünmenizi öneririm. Ha ama harika bir yer, orası ayrı! 

Hellim peynirli falafel dürümüm, koladan hallice şekerli Paskalya içeceği Paskmust'um ve ben iki haftalık Paskalya tatiline hazırız! İki hafta diyorum... Ders yok diyorum... Maceralarımıza ortak olmak için bizi takipte kalın!



4 yorum:

  1. Çok güzel görünüyor ya canım çekti :)

    YanıtlaSil
  2. Hellimli hiç tatmadım ama dürümü severim:)size afiyet olsun.

    YanıtlaSil
  3. of of hellim falafel hepsini severim. iyi tatiller sana oh oh gez yaza hadi. bi de ne paalı isveç yaa :)

    YanıtlaSil
  4. söylemeden geçemeyeceğim dürüm çok lezzetli görünüyor :)

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayanlar, anonim seçeneği ile yorum yapabilir... Yorumlarınız için çok teşekkür ederim!

KİTAP ALINTISI

Yeni romanım Benim Küçük Şaheserim'den bir alıntı:  "Kitaplar onun ecza dolabıydı. Hastalanırsa -ruhu hastalanırsa- hangi kitabı aç...