18 Ekim 2017 Çarşamba

AKARETLER'DE CHARLIE CHAPLIN'İN İŞİ NE?


Bugün şehir koşuşturmacasına kısa bir mola verdim. Hava gerçekten inanılmaz sıcaktı ve sanırım bunlar yazın son günleri... Sonbahar için yeni aldığım spor ayakkabılarım ve kasketimi giymiştim, ama cidden fazla geldi. Güzel havayı görünce, Akaretler'den Nişantaşı'na, oradan Şişli'ye doğru yürümeden duramadım. Ne de olsa sokaklarını adımlamadığınız bir şehirde yaşıyor sayılmazsınız, öyle değil mi?

Ve şu an fotoğrafı koyarken fark ettim, en solda ağaç yaprakları ve gölgelerin arasından Charlie Chaplin bakıyor! Çekerken fark etmemiştim ama şu an dikkatli bakınca gördüm.

Siz de gördünüz mü? 


4 yorum:

  1. evet valla o :) akaretler nişantaşı şişli yürüyüş yolu da çokzeldir yaaa :)

    YanıtlaSil
  2. Çok sevdiğim bir yürüyüş yoludur :)
    Az zamanım geçmedi oralarda :))

    YanıtlaSil
  3. hiç göremediğim bir yürüyüş yolu umarım yakında nasip olur böyle havalarda iyi oluyor yürüyüş yolları cidden uzun süre uğraştım ama fark ettim en sonunda. güzel yazın için ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. İlk gençliğimin geçtiği yerler, çok severim. Gerçekten de oradaymış Charlie Chaplin, bak hiç bize gözükmemişti onca yıl :)

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayanlar, anonim seçeneği ile yorum yapabilir... Yorumlarınız için çok teşekkür ederim!

YENİ ROMANIM BENİM KÜÇÜK ŞAHESERİM ÇIKTI! ARTIK SİZİNDİR...

Üçüncü romanım Benim Küçük Şaheserim, Remzi Kitabevi etiketiyle bugün çıktı! Bu yeni romanımda,  Remzi Kitabevi'nin paylaştığı videoda ...