19 Ekim 2017 Perşembe

ÇOK ENTERESAN VE ESRARENGİZ BİR TESADÜF OLDU!


Çok enteresan ve esrarengiz bir tesadüf oldu, anlatıyorum! Geçen akşam Marilyn Monroe'nun 1952 yapımı "Don't Bother to Knock" filmini seyrediyordum DVD'de. Beni yakından tanıyanlar bilir, eski caz, blues parçalarını sevdiğim gibi, böyle eski filmleri de severim... Siyah-beyaz nostaljilerden hoşlanıyorum yani. Bu film de, genellikle cazibeli ve güzel rollerde karşımıza çıkan Marilyn'in, akli dengesi yerinde olmayan bir bebek bakıcısını canlandırdığı, dram-gerilim türünde bir filmi. Çok iyi bir film de değil ayrıca. 

Neyse, filmde gerilim zirveye doğru tırmanırken, erkek başrol kol saatine baktı, 22.05 olduğunu gördü ve aynı anda ben de saate baktım. Tahmin edin kaçtı? 22.05! 

Ya böyle şeyler çok oluyor bana! Hadi saat olayı cidden iyi bir tesadüf fakat mesela bazen de, diyelim birisi bir şey yapacak, ama önünde birden çok alternatif var, sonunda yaptığı şey mutlaka benim aklımdan geçen şey oluyor. Ya da diyelim yolda yürüyen birini görüyorum ve aklımdan "bu şimdi cebinden bir sakız kutusu çıkarıp çöpe atacak" gibi son derece ekstrem bir şey geçiriyorum, hemen peşinden bu kişi cidden cebinden bir sakız kutusu çıkarıp çöpe atıyor! Böyle böyle şeyler yani! Altıncı his mi, sezi mi, çok iyi tahmin yeteneği mi ne derseniz deyin bilemiyorum! Sizin de başınıza buna benzer şeyler geliyor mu? Lütfen bu konuda yalnız olmayayım...

10 yorum:

  1. Çok oluyor zaten ben her şeyden bir işaret çıkarmaya çalışıyorum normal değilim biraz:))

    YanıtlaSil
  2. İç sezi herhalde:)))Marilyn'i çok severim o filmini izlememiştim. Not ettim. Niagara'sını izlemediysen o hem daha sürükleyici, hem de siyah beyaz değil renklidir.

    YanıtlaSil
  3. ben de severim bu tarz filmleri ama bu filmi hiç bilmiyorum. imdb puanı yüksek değil ama konu gayet ilgimi çekti :-))

    YanıtlaSil
  4. Banada bazen olur aaa altıncı hissim derinm:))
    Konu dikkat çekici.İzleyebilcek bir filim.
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. Sanırım içinde arada bir ortaya çıkmayı seven bir kahin var!

    YanıtlaSil
  6. oluyo öyle şeyler herkese :)

    YanıtlaSil
  7. Merhaba
    Rüyamda gördüğüm insanlar ile karşılaşıyorum ama uzun bir zaman geçiyor .
    Genelde hislerin çok kuvvetli

    YanıtlaSil
  8. ben tam da bugün sizin yazınızı okurken yaşadım bu durumu :) yazınız da er ya da geç kelimesini okurken arka fonda dinlediğim şarkı aynı sözleri söyledi. bir aa falan oldum :) sizden kaynaklı olmasın :D

    YanıtlaSil
  9. Bende her zaman oluyor. Dinlediğim sarkının kelimeleri okudugum yazıda karşıma cıkıyor. Bazen arabada giderken dinledigim şarkının icinde geçen kelimeyi bir binanın üzerinde okuyorum felan. bunun bir açıklaması varsa okumaktan memnun olurum :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim!