26 Ocak 2014 Pazar

KASİYERLER NİÇİN 10 KURUŞU PARA ÜSTÜNDEN SAYMAZLAR?

Pazar pazar kafama ve objektifime takılanlardan bir derleme...
 
 
2014 yılında, nostaljik sabah manzarası 1900'ler efektiyle benden gelsin! (O arkadaki cruise bonus olsun.) Kar bir türlü gelmek bilmeyince, bir el atayım dedim...
 
 
Beş liralık kestane aldım, kesenin içinden cidden beş tane çıktı!
 
 
"Blogging" sevdam son sürat devam ediyor...
 
Kasiyerlerimizce 10 kuruş para üstünden sayılmıyor olsa gerek! Üstelik bazen hakkımız olanı istediğimizde, "Yok!" cevabını alıyoruz. Bal gibi de var işte, biliyoruz, ama daha fazla üstüne gitmiyoruz. Bir düşünün: Geri alamadığımız 10 kuruşlar kim bilir şimdi kaç milyar etmiştir...
 
Funda Arar'ın yeteneğinin sırrını çocukluğumdan beri çözemedim.
 
Şimdiki harika dizisi bittiğinde, işini bilen bir yapımcı onu kapmalı! Kahkaha ve hüznün en doğal yeteneği bence o... Kimden mi bahsediyorum? Tabii ki Yasemin'imiz olan Songül Öden'den!
 
Bugün fazla yazı mesaisi yaptım. Gözlerim kepenklerini indirmek üzere... Ters Düz'de hikayeyi bölüm bölüm yayımladığım dönemleri ben de özlüyorum. Ama romanı okuduğunuzda, iyi ki beklemişiz, diyeceksiniz. Yani inşallah böyle düşünürsünüz.
 
Bloga yorum yapanlarla ilgili bir video hazırlıyorum, yakında Kafa'da paylaşacağım. Adınızla ilgili sürprizi görmek için azıcık daha sabredin!
 
 

5 yorum:

  1. Ben de daha önceden düşünmüştüm tam olarak aynı mantıkla, acaba şu ana kadar alamadığım 10 kuruşlar ne kadar ederdi diye. :)

    Ayrıca blogunu inceledim, yazılarını falan okudum hoşuma gitti de derginin kapağı konusunda bir tavsiyem olacak. dergilerin kapaklarının grafik tasarımı çok paint işi duruyor, onun yerine mesela kafa dergideki beyaz arkaplanı kaldırıp png haline getirebilirsin, ya da değişik fontlar kullanabilirsin :)
    Aslında ben de yardımcı olmak isterdim o konuda, photoshop işlerinden çok zevk alıyorum ama bilgisayarımda ps yüklü değil maalesef

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kapakları genelde çekmiş olduğum fotoğraflardan seçiyorum. Bu kadar işimin arasında bir de grafik çizmeye ayıracak ekstra vaktim yok. :)

      Sil
    2. Anladım aslında çizmek değil de çok kısa süren bir işten bahsediyorum ama vaktin yoksa tabi senin bileceğin iş :)

      Sil
  2. Mert en kucuk para kac kurus?10kurus yoksa digerini iste bence:)) senin cebinden degil onlardan ciksin..burada 1 kurus vardi yeni kaldiriliyor fistlari aldigin mesela 1.12 ise sebden 1.10 aliyor sayet aldigin 1.23 ise ozaman 1.25 aliyor fiatlardan kurus kalkana kadar boyle simdilik. Kimse ye hak gecmiyor..bir sekilde dengeleniyor..neysem paylasimin guzel :) yapma karda iyi olmus:))

    YanıtlaSil
  3. oleeey sana hep gülüyorum ben yaaa.
    :)

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayanlar, anonim seçeneği ile yorum yapabilir... Yorumlarınız için çok teşekkür ederim!

YENİ ROMANIM BENİM KÜÇÜK ŞAHESERİM ÇIKTI! ARTIK SİZİNDİR...

Üçüncü romanım Benim Küçük Şaheserim, Remzi Kitabevi etiketiyle bugün çıktı! Bu yeni romanımda,  Remzi Kitabevi'nin paylaştığı videoda ...