18 Ocak 2014 Cumartesi

TEK KAPAK YETER Mİ?

Tek kişilik dev kadrodan (yani sadece benden) oluşan Kafa Dergi'nin yeni yılın ilk sayısını tek kapakla geçiştireceğini mi sandınız? Yanıldınız, efendim! Buyurun işte, 6. sayımın iki kapağı olsun istedim ve ay bitmeden 2. kapağı yetiştiriverdim. Aslında ay başında ilk kapağı yaparken derginin içeriğinden hiçbir şey koymamaya özellikle dikkat ettim. Yani orada 2014 dilekleri ve ajanda yaprağındaki 2005 yazısının tezat-uyumu olsun istedim, sadece. 2. kapakta da, dergideki konuları peş peşe sıraladım gördüğünüz gibi. Ve kapakta da, dün izlediğim, hakkında söyleyecek çok söz biriktirdiğim "Kusursuzlar"ı konu edindim. Sağlam, detaylı bir yazı yakında geliyor. Şu sıralar çok yazıyorum, çünkü sizden de yazdığım hızda geri dönüş alıyorum. Yani "feedback"leriniz çok iyi. Söylesenize, Kafa'ya günde/haftada ne kadar bakıyorsunuz? Okuyup yorum bırakmadığınız yazı sayısı mı, yoksa hem okuyup hem yorumladığınız yazı sayısı mı daha çok? Belki de okumadan yorum yapanlar da vardır, deyip ortalığı karıştırarak, iyi hafta sonları diliyorum! Sorularımı yanıtlayın ama, ona göre daha çok yazayım!

Not düşümü: Bu arada o olaydan sonra malum yere ilk kez gittim, ama "rustik pizza" yedim.

Not düşümü 2: Filmi "Başka Sinema"da izledim. Ne güzel ne şirin bir yer orası, çalışanları da işlerini severek yapan kişiler... Onu da yazacağım.


4 yorum:

  1. Cok güzel bir çalışma olmus iyi fikir

    YanıtlaSil
  2. kafa yazdıkça bakıyoruz tabikii :))) bi de kafası güzel mi diye bakıyoruz :))

    geri dönüşleri hepimiz seviyoruz bence...yazarı besliyor bundan eminim. :)) kapak mı ? özii bunu beğendi :)))

    YanıtlaSil
  3. Mertcim mumkun oldukca ziyaret ediyor..bazen yorum birakiyor bazen sadece okuyorum:)) ikinci kapak ida beyendim..emegine saglik

    YanıtlaSil
  4. ben de sen yazdıkça geliyorum ve hiç bir yazını kaçırmıyorum sanırım.
    her iki blogunda da kaçırmıyorum.
    kontrol ediyorum ve belki kaçırdığım bir iki yazı olmuştur.

    sen buralara da sığamayacaksın. bi dolu şey yapacaksın.
    :)

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayanlar, anonim seçeneği ile yorum yapabilir... Yorumlarınız için çok teşekkür ederim!

YENİ ROMANIM BENİM KÜÇÜK ŞAHESERİM ÇIKTI! ARTIK SİZİNDİR...

Üçüncü romanım Benim Küçük Şaheserim, Remzi Kitabevi etiketiyle bugün çıktı! Bu yeni romanımda,  Remzi Kitabevi'nin paylaştığı videoda ...