21 Ocak 2014 Salı

TRUMP CADDE, KUSURSUZLAR, KAFA'NIN İLK HASHTAG'İ!

Trump Cadde'ye ilk gidenlerden biri de ben oldum. Aslında, daha bugün gittim. Çok beğendim! Trump Towers'ın bu projeyle birlikte yeniden canlanacağını düşünüyorum. Gitmişken, "Kayıp" dizisindeki bir oyuncuyu röportaj verirken gördüm. Kafeleriyle ve mağazalarıyla, yorumlarım ve tabii ki çektiğim özel fotoğraflarla Trump Cadde'yi en kısa zamanda detaylıca anlatacağım.

***

Perşembe'ye "Kusursuzlar"ı yazıyorum. Beyoğlu Sineması'nda, Başka Sinema'da izledim bu filmi. Şok edici finaline kadar izleyiciyi diken üstünde tutan bir psikolojik gerilim filmi "Kusursuzlar". E benim de söyleyecek çok sözüm var!

***

Sıradan bir hashtag olsun bu da: #kafadergiblogspot. Evet, yaratıcı bir şey değil; çünkü malumunuz -özellikle de şu günlerde- "kafa" adının geçmediği bir proje yok. O yüzden, "Neyin kafası?" gibi bir hashtag oluşturmak istemedim, blogumun adı olsun istedim sadece. Kafa'nın ilk hashtag'i böyle olsun bakalım. Ha bu iş de sizin başınızın altından çıktı. Umarım iki-üç tweet atarsınız da rezil olmayız! (Şaka yapıyorum, canınız sağ olsun!)

Not düşümü: İlk tweet'i ben atıyorum!


2 yorum:

  1. Allah seni ne yapmasın. hiç duramıyorsun. çok şeye giriyon yaa. valla bravo.

    kusursuzlar henüz izleyemedim.
    başka sinema beyoğlu.
    onlar benim yerleriiim.
    :))))

    kusuesuzları daa izlemeden vgampir kulağında yazdım amaaa.

    :)

    trump benim mahalle yaaa.
    ama cadde görmedim.

    sen geçcen beni istanbulua hakim olcan.

    :)

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayanlar, anonim seçeneği ile yorum yapabilir... Yorumlarınız için çok teşekkür ederim!

YENİ ROMANIM BENİM KÜÇÜK ŞAHESERİM ÇIKTI! ARTIK SİZİNDİR...

Üçüncü romanım Benim Küçük Şaheserim, Remzi Kitabevi etiketiyle bugün çıktı! Bu yeni romanımda,  Remzi Kitabevi'nin paylaştığı videoda ...