25 Nisan 2014 Cuma

GÜNDEMİMDEN 7 NOT

1. Roman çalışmam son sürat devam ediyor. Yazdıklarım beni o kadar çok heyecanlandırıyor ve içime siniyor ki, sizlerle paylaşmadan duramıyorum! Romanımın tam olarak ortasına gelmiş bulunuyorum. Umuyorum ki yazın ortalarında bitirmiş olurum. Çünkü okul-roman-okul-roman-okul-roman denkleminde gidip geliyorum... Artık roman yaza bitmezse ben biteceğim, orası kesin!
 
2. İstanbul ile ilgili o kadar çok yazı yazıyorum ki, beni buralı sanıyorsunuz. Hayır! Ben Trabzonluyum. İstanbul maceram bu yıl başladı. Üniversitede hazırlık okuyorum. Yüksek notlarla geride bıraktığım üç dönemden sonra, şu an bir haftalık tatile girdik. Bu bir haftalık okul tatilinde annem İstanbul'a geldi, okul açılınca tekrar üç günlük bir tatil var, yani önümüzdeki hafta bugünlerde de ben Trabzon'a gidiyorum.
 
3. Salı günkü yazımda size Bumerang etkinliğinden bahsetmiştim. Şimdi de Hürriyet bahsetmiş. Fotoğraftaki Kafa Dergi'yi bulun haydi!
 
 
4. Bennu Yıldırımlar ile röportaj yaptığımın müjdesini vermiştim. Çok açık sözlü bir insanla çok sıcak bir röportaj, haftaya perşembe sizlerle! Mayıs sayısı, Kafa Dergi'nin 10. sayısı oluyor aynı zamanda...
 
5. Radyo programı yaparsam içeriği ne olur ki, diye düşüneceğim.
 
6. Birazdan şirin mi şirin bebek kuzenimi sevmeye gideceğim.
 
7. Sürekli sorup duruyorsunuz ama henüz iletişime geçeniniz on kişiyi geçmedi. İşte bana ulaşabileceğiniz adresler! twitter.com/ofluoglumert ve facebook.com/kafa.dergi ve kafadergi@gmail.com Bir de bir televizyon programında görüp heves ettim... Ben kimim ki tabii, ama Kafa'yı okurken nasıl bir ortamda olduğunuzu çekip -blog da fotoğrafın bir yerinde görünecek tabii, anlamı bu- bu hesaplardan birine mesela gmail adresime yollarsanız gelecek post'umda yayımlayacağım. Elbette adınızı ve blog adresinizi de mesajınıza iliştirin. Eğlenceli olabilir, ha, ne dersiniz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Gmail hesabı olmayanlar, anonim seçeneği ile yorum yapabilir... Yorumlarınız için çok teşekkür ederim!

KİTAP ALINTISI

Yeni romanım Benim Küçük Şaheserim'den bir alıntı:  "Kitaplar onun ecza dolabıydı. Hastalanırsa -ruhu hastalanırsa- hangi kitabı aç...