14 Temmuz 2018 Cumartesi

1.LİKLE MEZUN OLDUM!


Bölüm 1.si olarak ilk sıradan girdiğim üniversitemi (İstanbul Bilgi Üniversitesi), yine bölüm 1.si olarak yüksek onur derecesiyle tamamladım... 

Çok mutluyum!



Dün akşamki mezuniyetimden fotoğraflar... Tabii daha çok ve detaylıları instagram hesabımda yerini aldı...


Mezuniyet töreni Santral kampüsünde akşam 19'da başlayacak olmasına rağmen bizler 16.30 gibi okuldaki yerimizi almıştık... Hava çok sıcaktı ve cübbelerin içinde hem susadık hem bunaldık... Ama harika bir tören gerçekleşti...


Medya ve İletişim Sistemleri'nde bölüm 1.si olarak mezun oldum... 


Yazarlık, senaristlik, editörlük, dergicilik, gazetecilik, çizerlik, sosyal medyacılık ve televizyonculuk işleriniz itinayla yapılır.

Görüşmek üzere!

instagram.com/ofluoglumert
twitter.com/ofluoglumert
facebook.com/ofluoglumert 

18 yorum:

  1. Gönülden tebrik ediyorum. Böyle pırıl pırıl aydınlık gençler görmek beni çok heyecanlandırıyor, mutlandırıyor
    başarılar dilerim hayat boyu

    YanıtlaSil
  2. Tebrik ediyor ,başarılı bir iş hayatı diliyorum.

    YanıtlaSil
  3. Tebrikler Mert, çok sevindim. Haydi herşey gönlünce olsun.

    YanıtlaSil
  4. Hayırlı olsun.:) Darısı seneye mezun olacak benim başıma. :)

    YanıtlaSil
  5. Tebrikler en kısa süre içinde gönlünce iş bulmanı dilerim.

    YanıtlaSil
  6. Hayırlı uğurlu olsun. Nice nice başarılara. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  7. Tebrik ederim, hayırlı uğurlu olsun :)

    YanıtlaSil
  8. Sonsuz tebrikler, hayat yolculuğunda yeni başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
  9. Tebrik ederim... Başarılarınız daim olsun.

    YanıtlaSil
  10. Tebrikler başarıların daim olsun...

    YanıtlaSil
  11. aaa harika bu, hayırlı olsun, her şey gönlünce olsun....

    YanıtlaSil
  12. Tebrikler yakışıklı :)

    YanıtlaSil
  13. Ne kadar güzel, tebrikler... Dilerim bundan sonra da hep böyle keyifle sürdürürsün mesleğini...Yolun açık olsun...

    YanıtlaSil
  14. oleeeeey daha bir sürü başarın olcak kiiiii :)

    YanıtlaSil
  15. Çok büyük başarı. Tebrik ederim.

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayanlar, anonim seçeneği ile yorum yapabilir... Yorumlarınız için çok teşekkür ederim!

YENİ ROMANIM BENİM KÜÇÜK ŞAHESERİM ÇIKTI! ARTIK SİZİNDİR...

Üçüncü romanım Benim Küçük Şaheserim, Remzi Kitabevi etiketiyle bugün çıktı! Bu yeni romanımda,  Remzi Kitabevi'nin paylaştığı videoda ...